Pascallovic
Well-known member
Jij zit et altijd naast, dus het worden hele rustige maanden.
Jij zit et altijd naast, dus het worden hele rustige maanden.
Ik denk dat PSV volgend jaar degradeert. En wij strijden met FC Twente om de titel.
Als ze slim zijn, verkopen ze Nick Viergever. Die wordt immers altijd tweede en kun je dus beter niet in je selectie hebben als je voor het kampioenschap gaat.
Ik verwacht dat PSV 2-3 zware maanden tegemoet gaat op het transfergebied. Ik verwacht dat zo'n tien spelers weggaan bij PSV. Hiervoor moeten wel goede spelers worden teruggehaald, anders voorzie ik een zwaar nieuw seizoen. Immers in 2 maanden moet de selectie zo goed als rond zijn, ivm de voorronde CL.
:cab:Het zou me niks verbazen als er in de selectie e.e.a. gaat veranderen deze zomer.
Namen en rugnummers graag.
Als PSV kenner van dit forum, zou jij dit moeten weten.
Natuurlijk weet ik dat, maar je post het dan ook niet voor mij. Doe de andere leden ook even een lichtje schijnen.
De concurrentie mag natuurlijk niet wijzer worden van de lijsten. Hopelijk heeft John de Jong zijn lijsten reeds klaar liggen, zodat ze meteen kunnen schakelen bij een verkoop van bv Bergwijn, Lozano of Behich.
Dat laatste is zeker zo.Waarom zo onnodig Ajax weer noemen?
Alsof PSV nog nooit buitenlanders heeft gehaald.
Dat laatste is zeker zo.
Maar ik bedoel meer dat je moet proberen niet in elkaars vaarwater te zitten. Hoe je het wendt of keert, Ajax heeft (veel) meer te besteden als PSV, dus simpel gezegd, als Ajax het oog op een speler heeft laten vallen kan je het als PSV zijnde gewoon vergeten (zowel qua geld, maar zeker gezien afgelopen seizoen natuurlijk ook qua aanzien). Dat bedoel ik.
Gewoon een kwestie van slimmer proberen te zijn.Dus als je een speler wil halen moet je je eerst afvragen of een club met meer geld die speler ook wil. Zo ja, laat je het maar varen.
Gewoon een kwestie van slimmer proberen te zijn.