Het PSV transfertopic

Unregistere

Well-known member
Als ze slim zijn, verkopen ze Nick Viergever. Die wordt immers altijd tweede en kun je dus beter niet in je selectie hebben als je voor het kampioenschap gaat. ;)

gevegt

Well-known member
Ik verwacht dat PSV 2-3 zware maanden tegemoet gaat op het transfergebied. Ik verwacht dat zo'n tien spelers weggaan bij PSV. Hiervoor moeten wel goede spelers worden teruggehaald, anders voorzie ik een zwaar nieuw seizoen. Immers in 2 maanden moet de selectie zo goed als rond zijn, ivm de voorronde CL.

Namen en rugnummers graag.

stc

Well-known member
Natuurlijk weet ik dat, maar je post het dan ook niet voor mij. Doe de andere leden ook even een lichtje schijnen.

De concurrentie mag natuurlijk niet wijzer worden van de lijsten. Hopelijk heeft John de Jong zijn lijsten reeds klaar liggen, zodat ze meteen kunnen schakelen bij een verkoop van bv Bergwijn, Lozano of Behich.

gevegt

Well-known member
De concurrentie mag natuurlijk niet wijzer worden van de lijsten. Hopelijk heeft John de Jong zijn lijsten reeds klaar liggen, zodat ze meteen kunnen schakelen bij een verkoop van bv Bergwijn, Lozano of Behich.

Dat zijn er drie.
Behich was een gun cadeautje van Mark en behoeft geen vervanger.

Lozano gaat weg. Op zeker. Gapko staat klaar.
Als Bergwijn slim is, plakt hij er nog een seizoen aan. Hij heeft de laatste maanden nou niet echt laten zien dat hij een stuk hogerop kan.

JMD

Well-known member
IK verwacht dat weg gaan : Lozano, Bergwijn (beide in belangstelling topclubs), Schwaab (wil terug naar Duitsland), Pereiro (heeft nog 1 jaar contract en verlengt niet). Verder staan Angelino en Dumfries ook in de belangstelling, maar hoop dat die toch nog 1 jaar blijven, anders wordt het wel erg karig volgend seizoen. Verder kan ik me voorstellen dat De Jong nog wel eens een buitenlandavontuur wil proberen en denk ik dat Zoet ook wel openstaat voor een avontuur in het buitenland. Voor de laatste hebben we natuurlijk al Unnerstall gehaald. Er is natuurlijk al wat jong talent dat doorbreekt (Malen, Gakpo), we hebben Guti nog en ook Lammers komt terug. Maar daarachter valt toch wel een gat. Er zijn (zeker vergeleken met onder Cocu) flink wat jeugdspelers doorgestroomd, dat kan niet continu, dus er moet wel wat versterking komen.
Ajax lijkt het meer op de buitenlandse toer te gooien, misschien kan PSV dan proberen spelers bij subtopclubs te vinden? Of zijn die niet meer betaalbaar?

Maar idd, alles moet begin juli eigenlijk rond zijn vwb binnenkomende spelers.

JMD

Well-known member
Waarom zo onnodig Ajax weer noemen?
Alsof PSV nog nooit buitenlanders heeft gehaald.
Dat laatste is zeker zo.
Maar ik bedoel meer dat je moet proberen niet in elkaars vaarwater te zitten. Hoe je het wendt of keert, Ajax heeft (veel) meer te besteden als PSV, dus simpel gezegd, als Ajax het oog op een speler heeft laten vallen kan je het als PSV zijnde gewoon vergeten (zowel qua geld, maar zeker gezien afgelopen seizoen natuurlijk ook qua aanzien). Dat bedoel ik.

gevegt

Well-known member
Dat laatste is zeker zo.
Maar ik bedoel meer dat je moet proberen niet in elkaars vaarwater te zitten. Hoe je het wendt of keert, Ajax heeft (veel) meer te besteden als PSV, dus simpel gezegd, als Ajax het oog op een speler heeft laten vallen kan je het als PSV zijnde gewoon vergeten (zowel qua geld, maar zeker gezien afgelopen seizoen natuurlijk ook qua aanzien). Dat bedoel ik.

Ah ok?. Nog meer onzin.
Dus als je een speler wil halen moet je je eerst afvragen of een club met meer geld die speler ook wil. Zo ja, laat je het maar varen.

Bovenaan