Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Valt wel mee toch ?

Als ik zag wat er met PSV op trainingskamp meeging kan je nog steeds een aardig mooi Jong PSV team maken.

Dat klopt. Echter ik verwacht, dat naarmate de competitie vordert er meer spelers van Jong aansluiten bij PSV 1. Sadilek is al overgeheveld van Jong naar PSV 1.

SanMark.

Well-known member
Dat klopt. Echter ik verwacht, dat naarmate de competitie vordert er meer spelers van Jong aansluiten bij PSV 1. Sadilek is al overgeheveld van Jong naar PSV 1.

Ja dan trainen ze mee, zitten ze op de bank bij 1 en dan voetballen ze bij jong.

stc

Well-known member
Eloy Room vertrekt na dit seizoen bij PSV. Het contract van de tweede doelman wordt niet verlengd.

gevegt

Well-known member
Ik denk eerlijk gezegd dat Zoet niet bij PSV blijft en dat Unnerstall eerste keeper wordt bij PSV. Komt sowieso een schoonmaak bij PSV van het eerste en tweede elftal.

Ik denk ook dat Zoet vertrekt. Die kan zomaar de vervanger van Ter Stegen worden.

Abubakari

Well-known member
Ik denk eerlijk gezegd dat Zoet niet bij PSV blijft en dat Unnerstall eerste keeper wordt bij PSV. Komt sowieso een schoonmaak bij PSV van het eerste en tweede elftal.
Zoet naar Emmen als opvolger van Scherpen lijkt het te gaan worden.

Batigoal

Well-known member
Piroe verlengd zijn aflopende contract ook, ondanks interesse uit het buitenland. Hij en Obispo zijn bij de start van komend seizoen alweer 20 jaar zonder noemenswaardige profervaring. Krijgen zij een keer de kans of zijn het toch niet zulke toptalenten als al jaren wordt gezegd?

JMD

Well-known member
Piroe verlengd zijn aflopende contract ook, ondanks interesse uit het buitenland. Hij en Obispo zijn bij de start van komend seizoen alweer 20 jaar zonder noemenswaardige profervaring. Krijgen zij een keer de kans of zijn het toch niet zulke toptalenten als al jaren wordt gezegd?

Als je onder Van Bommel (die toch veel jeugd de kans geeft) niet doorbreekt dan ben je dus blijkbaar niet zo'n talent als werd gezegd

Bovenaan