Het PSV transfertopic

Atreides

Well-known member
Piroe verlengd zijn aflopende contract ook, ondanks interesse uit het buitenland. Hij en Obispo zijn bij de start van komend seizoen alweer 20 jaar zonder noemenswaardige profervaring. Krijgen zij een keer de kans of zijn het toch niet zulke toptalenten als al jaren wordt gezegd?

Toch beiden al de nodige minuten gemaakt in KKD?

Lijkt verder inderdaad eerder op de Sam Lammers/KJH route dan dat ze op kort termijn gaan doorbreken bij PSV.

Max

Administrator
Forumleiding
Het PSV transfertopic

Piroe was achter Vente spits en ging mede om die reden naar PSV. Vente lijkt het ook niet te gaan redden en Piroe vermoedelijk dus ook niet.

Obispo was toch een groter talent dan De Ligt? Lijkt mij een goede optie voor Ajax.

Batigoal

Well-known member
Toch beiden al de nodige minuten gemaakt in KKD?

Lijkt verder inderdaad eerder op de Sam Lammers/KJH route dan dat ze op kort termijn gaan doorbreken bij PSV.

Jawel, maar dan nog zijn ze niet getest op Eredivisie-niveau, laat staan of ze ooit van meerwaarde kunnen zijn bij PSV. Valt me gewoon op, aangezien onder andere die 2 al jaren worden geroemd als de grote talenten van de jeugdopleiding.

Piroe was achter Vente spits en ging mede om die reden naar PSV. Vente lijkt het ook niet te gaan redden en Piroe vermoedelijk dus ook niet.

Obispo was toch een groter talent dan De Ligt? Lijkt mij een goede optie voor Ajax.

De kwaliteit van PSV zit met name voorin, dus van Piroe snap ik het eerder dan van Obispo dat hij weinig kansen heeft gekregen. Met de huidige spelers centraal achterin had Obispo zich als toptalent toch tussen moeten spelen.

Atreides

Well-known member

Vente valt me echt niet mee. Tegen Fc Emmen live aan het werk gezien maar wist ook daar geen indruk te maken, terwijl juist het gemak waarmee Emmen tegengoals incasseert de zwakke plek is (ondanks dat het tactisch vaak prima staat).

Wel een pluspunt voor Piroe dat hij minuten kan maken in de KKD. Wellicht dat de Lammers route nog wat wordt.

Hup Aad.

Jawel, maar dan nog zijn ze niet getest op Eredivisie-niveau, laat staan of ze ooit van meerwaarde kunnen zijn bij PSV. Valt me gewoon op, aangezien onder andere die 2 al jaren worden geroemd als de grote talenten van de jeugdopleiding.

Akkoord.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Het PSV transfertopic

Feyenoord had ook in de voetbalpiramide moeten zitten. Dan was zo?n Vente sowieso verder geweest. Kan hij nog steeds tekort komen, maar die voetbalpiramide heeft ons echt talent gekost.

Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Feyenoord had ook in de voetbalpiramide moeten zitten. Dan was zo’n Vente sowieso verder geweest. Kan hij nog steeds tekort komen, maar die voetbalpiramide heeft ons echt talent gekost.

Klopt zeker, die jongen heeft totaal geen ritme en stagneert in de groei. Hij is nu 3e spits, dus had hem in de winterstop gewoon moeten verhuren.

Batigoal

Well-known member
Zou een hele mooie club zijn voor Lozano. Ik denk dat hij daar wel goed past. Snap dat het voor PSV'ers zuur is om hun smaakmaker te verliezen (en voor de Eredivisie in het algemeen), maar net als de transfers van een aantal Ajacieden is deze niet te voorkomen.

JMD

Well-known member
Zou een hele mooie club zijn voor Lozano. Ik denk dat hij daar wel goed past. Snap dat het voor PSV'ers zuur is om hun smaakmaker te verliezen (en voor de Eredivisie in het algemeen), maar net als de transfers van een aantal Ajacieden is deze niet te voorkomen.

Precies. Er leek sprake te zijn dat hij al na 1 seizoen zou vertrekken, dus is het al 1 seizoen langer.

Eef de Kip

Well-known member
Wat blijft er over voor PSV?

Ik dacht ook dat ze Lozano toen gehaald hadden samen met M. City (ieder iets van 50%) maar dat dat later ontkracht is en dat Lozano 100% eigendom is van PSV maar wellicht dat z'n oude club nog een doorverkooppercentage heeft bedongen.

stc

Well-known member
Ik verwacht dat PSV 2-3 zware maanden tegemoet gaat op het transfergebied. Ik verwacht dat zo'n tien spelers weggaan bij PSV. Hiervoor moeten wel goede spelers worden teruggehaald, anders voorzie ik een zwaar nieuw seizoen. Immers in 2 maanden moet de selectie zo goed als rond zijn, ivm de voorronde CL.

Bovenaan