gevegt
Well-known member
Natuurlijk wel. Gazprom.Kan mij niet voorstellen dat Schalke het bedrag kan betalen dat men bij PSV zou moeten vragen.
Natuurlijk wel. Gazprom.Kan mij niet voorstellen dat Schalke het bedrag kan betalen dat men bij PSV zou moeten vragen.
90 miljoen lijkt me zelfs voor Gazprom wat veel.Natuurlijk wel. Gazprom.
Natuurlijk niet.90 miljoen lijkt me zelfs voor Gazprom wat veel.
Steven Bergwijn schijnt op het lijstje te staan van Schalke 04. Daarnaast staat volgens geruchten Obispo op de lijst bij Willem II
Obispo.
Volgens de laatste waarde van de transfermarkt zou Bergwijn zo'n 30 miljoen waard zijn en Lozano 40 miljoen waard zijn. Naar mijn mening is dit te laag.
Welke referentiepunten heb je dat dit te laag is volgens jou?
PSG interesse in Angelino.
Een Bergwijn is minimaal gelijkwaardig aan Lozano. Dus minimaal 40 miljoen. Als hij zich doorontwikkeld dan wordt dit meer natuurlijk. Lozano kan nog meer worden als hij zijn maniertjes af gaat leren.
Je hebt wel een hele beperkte kijk op het spelletje als je Bergwijn op dit moment in zijn carriere gelijkwaardig aan Lozano acht. Daarvoor is Lozano meer ervaren, internationaal geslepener en doorgaans een grotere plaag voor zijn directe tegenstander.Een Bergwijn is minimaal gelijkwaardig aan Lozano. Dus minimaal 40 miljoen. Als hij zich doorontwikkeld dan wordt dit meer natuurlijk. Lozano kan nog meer worden als hij zijn maniertjes af gaat leren.
Pablo Rosario staat op de lijst als 10 miljoen vermeld, maar dit kan meer worden als hij zich meer ontwikkeld.
Ik pak altijd Arek Milik als referentiepunt in het bepalen van de transferwaarde.
Huh? dat was me nog niet opgevallen.
Dan moet je beter opletten.Huh? dat was me nog niet opgevallen.