Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Kevin Strootman gaat n.a.w. van AS Roma naar Olympique Marseille.
Aangezien PSV een doorverkoopclausule had geregeld gaat dit PSV nog een meevaller opleveren waarmee ze misschien nog iets meer kunnen doen op de transfermarkt.
Het zou gaan om 15% over het bedrag boven het bedrag dat Roma aan PSV betaalde.

Atreides

Well-known member
Kevin Strootman gaat n.a.w. van AS Roma naar Olympique Marseille.
Aangezien PSV een doorverkoopclausule had geregeld gaat dit PSV nog een meevaller opleveren waarmee ze misschien nog iets meer kunnen doen op de transfermarkt.
Het zou gaan om 15% over het bedrag boven het bedrag dat Roma aan PSV betaalde.

Vi schat inclusief opleidingsvergoeding ongeveer 1 miljoen. Koop je tegenwoordig 1/7 Lukassen voor.

Mario

Well-known member
Gutierrez is na de wedstrijd van gisteren meteen vastgelegd ... het was dus wachten op het bereiken van de CL.

Batigoal

Well-known member
Gutierrez is na de wedstrijd van gisteren meteen vastgelegd ... het was dus wachten op het bereiken van de CL.

Is ook een fikse afkoopsom. Daar worden dan geen mededelingen over gedaan, maar aangezien zijn club eerder rond de €15 miljoen vroeg zal het niet heel veel minder zijn.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Aziz Behich komt ook, een Socceroo die momenteel in Turkije speelt. 1,5 miljoen. Linksback

Batigoal

Well-known member
Ook de jonge Duitse middenvelder Marlon Frey komt naar Eindhoven. Hij speelde tot deze zomer voor Bayer Leverkusen. De verwachtingen is dat hij in eerste instantie aansluit bij Jong PSV.

Pascallovic

Well-known member
Misschien een doorverkooppercentage afgesproken ofzo?
Kan zomaar een vergelijkbare deal als met Lozano zijn. Iets van 10 miljoen en een riante doorverkooppercentage inderdaad. Aan de andere kant staat die Gutierrez niet zo hoog aangeschreven qua talent als Lozano, dus dan zou je verwachten dat de transfersom wat lager zou zijn.

stc

Well-known member
Ik ben van mening na het aantrekken van Gutierrez en Behich de selectie nog steeds te smal is om vol te gaan voor het kampioenschap icm de CL. Een voordeel is wel dat Ramselaar en Isimat minimaal tot de winterstop blijven. Zo wordt de bank niet minder.

Tijd zal het leren of de selectie groot genoeg is voor de CL en strijd om het kampioenschap.

Pascallovic

Well-known member
Ik ben van mening na het aantrekken van Gutierrez en Behich de selectie nog steeds te smal is om vol te gaan voor het kampioenschap icm de CL. Een voordeel is wel dat Ramselaar en Isimat minimaal tot de winterstop blijven. Zo wordt de bank niet minder.

Tijd zal het leren of de selectie groot genoeg is voor de CL en strijd om het kampioenschap.
Het hangt vooral van het aantal blessures af. Qua aanval zit je volgens mij wel goed in de breedte met op dit moment Malen, Romero en Mauro Junior als reserves. Middenveld zou nog 1 middenvelder met ervaring geen overbodige luxe zijn voor op de bank en achterin zit je ook wel redelijk qua breedte, op de rechtsbackpositie na dan. De meeste spelers kan PSV wel aardig opvangen als ze wegvallen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Te smal?

Je hebt toch jongens als Rigo die nu mooi minuten kunnen maken? Wie lopen er nog meer rond die aan kunnen pikken behalve hij en Teze? Malen reken ik dan als volwaardig selectiespeler.

Als Gutierrez basis komt, dan heb je met Ramselaar, Rigo en Rosario toch prima back-up?

stc

Well-known member
Te smal?

Je hebt toch jongens als Rigo die nu mooi minuten kunnen maken? Wie lopen er nog meer rond die aan kunnen pikken behalve hij en Teze? Malen reken ik dan als volwaardig selectiespeler.

Als Gutierrez basis komt, dan heb je met Ramselaar, Rigo en Rosario toch prima back-up?

Er zijn een aantal spelers, zoals Mauro Junior, Rigo en Obispo waarvan ik nog niet overtuigd ben. Ook Rosario is er nog niet. Daardoor vind ik de selectie nog smal.

PES5

Administrator
Forumleiding
Er zijn een aantal spelers, zoals Mauro Junior, Rigo en Obispo waarvan ik nog niet overtuigd ben. Ook Rosario is er nog niet. Daardoor vind ik de selectie nog smal.

Maar die jongens zijn dan toch perfect voor af en toe een wedstrijd of een half uurtje? Want anders weet je nooit wat ze kunnen. Wees blij dat Van Bommel die jongens de kans geeft.

Of wil je alle posities dubbel bezet met spelers met veel ervaring? Lijkt me niet de manier voor een Nederlandse club tegenwoordig.

Laat die geweldige jeugdopleiding, waar Brands en Gerbrands het altijd over hadden, maar leveren.

stc

Well-known member
Maar die jongens zijn dan toch perfect voor af en toe een wedstrijd of een half uurtje? Want anders weet je nooit wat ze kunnen. Wees blij dat Van Bommel die jongens de kans geeft.

Of wil je alle posities dubbel bezet met spelers met veel ervaring? Lijkt me niet de manier voor een Nederlandse club tegenwoordig.

Laat die geweldige jeugdopleiding, waar Brands en Gerbrands het altijd over hadden, maar leveren.

In de meest ideale situatie zijn alle posities dubbel bezet, wat niet meer mogelijk is voor een Nederlandse club. Ik weet niet of je met af en toe een wedstrijd of een 10 minuten inval beurt beter wordt.

Alleen Rosario heeft momenteel een basisplek, maar weet alleen niet of hij hem behoud na het binnenhalen van Gutirrez weet ik nog niet.

stc

Well-known member
PSV heeft vandaag Richard Ledezma, een talenvolle middenvelder aangetrokken. Hij tekent een contract tot en met de zomer van 2020. Wat ik niet begrijp is dat hij slechts voor 1.5 jaar tekent, terwijl overal staat dat hij talentvol is.

Pascallovic

Well-known member
PSV heeft vandaag Richard Ledezma, een talenvolle middenvelder aangetrokken. Hij tekent een contract tot en met de zomer van 2020. Wat ik niet begrijp is dat hij slechts voor 1.5 jaar tekent, terwijl overal staat dat hij talentvol is.
Ze zullen niet zeggen dat ie er geen kut van kan, want niemand heeft ooit van die speler gehoord, laat staan hem zien spelen. Ze noemen hem nog niet de Messi van de VS. Dus er is nog hoop voor hem.

gevegt

Well-known member

Of er is twijfel, of hij wil zelf niet langer.

Bovenaan