Makanaky
Well-known member
:duim:
🙏
Die ken ik nog niet, maar jouw kennende,:duim:��
Haarlem gun ook ik een Groenlinkser als nieuwe burgemeester.
Je bent zelf een Groenlinkser.
Pislul.Flikker op kutnamaakduitser.
Da geldt ook voor jou: Pislul.De wanhoop is schijnbaar behoorlijk groot bij de concurrentie. De vraag is wie het langst op een nieuwe landstitel moet wachten... Ik zet mijn geld op JFK :devil:
De wanhoop is schijnbaar behoorlijk groot bij de concurrentie. De vraag is wie het langst op een nieuwe landstitel moet wachten... Ik zet mijn geld op JFK :devil:
Dat laatste sowieso, die moet gewoon weer braaf 18 jaar wachten. Dan is men nog steeds bezig met wel of geen vernieuwbouw overigens.
Even serieus, ik lees geruchten dat Van Ginkel ook naar Fenerbah?e gaat.
Als Cocu slim is stelt hij 3x achter elkaar een paar waardeloze spelers op. Drie keer verliezen en je zit met 5 miljoen extra weer in Eindhoven.Ik vind het wel opvallend dat men in de voetballerij rustig in Turkije gaat zitten. Daar zou ik ook voor het dubbele salaris niet zo?n zin in hebben en dan heb ik in tegenstelling tot die lui niet een paar miljoen op de bankrekening.
Als Cocu slim is stelt hij 3x achter elkaar een paar waardeloze spelers op. Drie keer verliezen en je zit met 5 miljoen extra weer in Eindhoven.
Zag na m'n bericht pas dat van Ginkel wellicht ook gaat. Dat is een andere zaak inderdaad.Als trainer inderdaad nog geen heel onaardige keuze, maar als speler zit je er al gauw een seizoen.
Off topic.
Ik vind het wel opvallend dat men in de voetballerij rustig in Turkije gaat zitten. Daar zou ik ook voor het dubbele salaris niet zo’n zin in hebben en dan heb ik in tegenstelling tot die lui niet een paar miljoen op de bankrekening.
Denk niet dat van Ginkel veel opties heeft, net zoals dat Vincent Janssen afgelopen seizoen weinig keuze had.