Het PSV transfertopic

zwammy

Well-known member
5x zoveel verdienen dat bij PSV en Istanbul ipv Eindhoven. Inderdaad lekker snel gaan. Istanbul is zo groot dat je nog wel het nieuws van die dwaas in het parlement mist.

Eef de Kip

Well-known member
Ik had juist het idee dat bij iemand als Cocu die toch al rondom gevuld is, cashen van ondergeschikt belang was.

Mario

Well-known member
Ik had juist het idee dat bij iemand als Cocu die toch al rondom gevuld is, cashen van ondergeschikt belang was.

Behalve PSV, zullen er ook niet zoveel andere opties beschikbaar zijn. Met Fenerbah?e speelt hij op het hoogste niveau, met een leuk salaris.

JMD

Well-known member
Dat dus. En hij komt ook zo 'rustig' en 'weldoordacht' over (ook al in zijn tijd als voetballer). Dan is de Turkse competitie op dit moment nou niet echt een logische stap. Had verwacht dat ie na PSV naar een Spaanse subtopper zou gaan en dan heel misschien ooit Barcelona.

JMD

Well-known member
Behalve PSV, zullen er ook niet zoveel andere opties beschikbaar zijn. Met Fenerbah?e speelt hij op het hoogste niveau, met een leuk salaris.

Maar hij kan toch ook bij PSV blijven? Nu gaat ie precies doen wat De Boer ook deed, naar een altijd onrustige club gaan, die veel meer wil bereiken dan het kan.

Pascallovic

Well-known member
Dat dus. En hij komt ook zo 'rustig' en 'weldoordacht' over (ook al in zijn tijd als voetballer). Dan is de Turkse competitie op dit moment nou niet echt een logische stap. Had verwacht dat ie na PSV naar een Spaanse subtopper zou gaan en dan heel misschien ooit Barcelona.
In zijn voetbalcarri?re heeft ie het ook nooit gedaan. Met zijn status had ie in plaats van PSV vast ook naar de zandbak gekund. Vergelijkbaar met Gio. Daarvan verwacht je ook niet dat hij plotseling naar Turkije zou vertrekken.

JMD

Well-known member
In zijn voetbalcarri?re heeft ie het ook nooit gedaan. Met zijn status had ie in plaats van PSV vast ook naar de zandbak gekund. Vergelijkbaar met Gio. Daarvan verwacht je ook niet dat hij plotseling naar Turkije zou vertrekken.

Precies, dat bedoel ik.

JMD

Well-known member
Dumfries tot 2023 getekend bij PSV.
Mooi. Die verdediging gaat er steeds beter uitzien.

De Groene Scout

Well-known member
PSV staat voor een grote renovatie deze zomer. Naast dat vele (basis)spelers vertrekken en Cocu gelinkt wordt aan een nieuwe club, gaat ook de hoofd opleiding deze zomer PSV verlaten. Ik verwacht een zelfde scenario als de zomer van 1998 waarop ook vele spelers en trainer vertrokken bij PSV.

De redder is binnen; Mark van Bommel!!!

stc

Well-known member
Ben nog niet overtuigd van de aanstelling van Van Bommel en Dirkx bij PSV. Verwacht derhalve de eerste jaren geen kampioenschap bij PSV. Ook doordat de selectie voor komend seizoen een hele andere is dan afgelopen seizoen.

JMD

Well-known member
Ben nog niet overtuigd van de aanstelling van Van Bommel en Dirkx bij PSV. Verwacht derhalve de eerste jaren geen kampioenschap bij PSV. Ook doordat de selectie voor komend seizoen een hele andere is dan afgelopen seizoen.

Vorig jaar in augustus waren we ook niet overtuigd van nog een seizoen Cocu, en verwachtten we ook geen titel.
Het kan verkeren.
Gelukkig is de verdediging wel al op orde, dat staat stabiel.
En verder lijkt ook Ajax met een andere selectie te gaan werken, dus dat nadeel hebben wij niet alleen.

Bovenaan