Het PSV transfertopic

Batigoal

Well-known member
Geen verkeerde aanwinst. Ben benieuwd hoe Angeli?o het op een hoger niveau doet.

Met Dumfries op de andere flank heeft PSV twee zeer aanvallende vleugelverdedigers.

Batigoal

Well-known member
Deze trainerswissel hoeft voor PSV niet slecht uit te pakken.

Wat een mazzelaar die Cocu dat hij bij de toekomstig CL-winnaar terecht komt.

Mario

Well-known member
Ik ben voor. Tijd voor wat nieuw elan... Prima combinatie, alle vertrouwen in van Bommel als hoofdcoach.

gevegt

Well-known member
Mwah, Bommel zal (als jonge coach) ook wel een terugval krijgen zoals Cocu en Van Bronckhorst. Dan is hetg klankbord nu al aan boord.

Mocht dat nodig zijn, kun je er altijd nog iemand bijhalen en dan geen van Marwijk. Dat wordt veel te klef allemaal.

RickPSV

Active member
Het lijkt er wel echt op volgens FCUpdate dat Cocu naar Fener gaat. Maar ik zou een combi Van Bommel & Van Marwijk prima vinden.

stc

Well-known member
PSV staat voor een grote renovatie deze zomer. Naast dat vele (basis)spelers vertrekken en Cocu gelinkt wordt aan een nieuwe club, gaat ook de hoofd opleiding deze zomer PSV verlaten. Ik verwacht een zelfde scenario als de zomer van 1998 waarop ook vele spelers en trainer vertrokken bij PSV.

JMD

Well-known member
Fenerbah?e was overigens wel 1van de laatste clubs waar ik Cocu had verwacht naartoe te vertrekken na PSV. Cocu is toch van de stabiliteit en rust, dat gaat ie in Turkije niet krijgen...

Bovenaan