Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Inderdaad, daar hebben die PSV'ers hier allemaal een handje van. Misschien maar gewoon allemaal bannen.

@ JMD, on topic verder in het Ajax topic.
Ik gaf alleen aan dat ook Ajax er last van gaat hebben dat ze spelers kwijtraken, en dat ik dat geen reden vind om direct te denken dat het komend seizoen niks gaat worden (in reactie op stc). Jij begint dan als eerste te praten over specifieke namen... Ik zal hier on-topic gaan, maar geef dan zelf het goede voorbeeld.:duim:

EN verder ben ik daarna gewoon verder gegaan over Van Ginkel, lijkt me toch on-topic.

Ska P 187

Well-known member
Ik vind het wel opvallend dat men in de voetballerij rustig in Turkije gaat zitten. Daar zou ik ook voor het dubbele salaris niet zo?n zin in hebben en dan heb ik in tegenstelling tot die lui niet een paar miljoen op de bankrekening.

Istanbul lijkt jou geen fuck aan, vreemd.

JMD

Well-known member
Koopmans en Jurjus verhuurd... Houden we alleen Room en Zoet over tussen de palen, en Zoet wil weg. Lekker beleid jongens. Goed, met Koopmans en Jurjus ga je de oorlog niet winnen, maar beter een halve keeper dan geen keeper. En Room heeft aangetoond het niveau niet aan te kunnen.

Pascallovic

Well-known member
Nee, dat niet natuurlijk, maar je kent het gezegde van de oude schoenen toch? We hebben ook ooit eens onze LB weggedaan, want er zou toch wel iemand komen...
Ja, belachelijk dat PSV zijn derde en vierde keeper wegdoet, terwijl daar nog geen vervangers voor zijn. Zou mij meer druk maken als ze Zoet hadden verkocht zonder een vervanger op het oog te hebben.

JMD

Well-known member
Ja, belachelijk dat PSV zijn derde en vierde keeper wegdoet, terwijl daar nog geen vervangers voor zijn. Zou mij meer druk maken als ze Zoet hadden verkocht zonder een vervanger op het oog te hebben.

Als ik zeker had geweten dat Zoet had gebleven had ik me idd geen zorgen gemaakt. Maar de kans is erg groot dat Zoet ook weggaat, en dan heb je nog maar 1 keeper. Beetje weinig.

Pascallovic

Well-known member
Als ik zeker had geweten dat Zoet had gebleven had ik me idd geen zorgen gemaakt. Maar de kans is erg groot dat Zoet ook weggaat, en dan heb je nog maar 1 keeper. Beetje weinig.
Neem aan dat ze wanneer Zoet weggaat wel zorgen dat daar een vervanger voor gehaald wordt op korte termijn (Ze zullen wel bij een Padt uitkomen of zo). Dan is de urgentie er ook meer. Voor een 3e keeper kun je altijd degene die bij Jong PSV onder de lat staat doorschuiven. Die hoef je inprincipe toch nooit in te zetten. Of heb jij liever dat ze onnodig een Gino Coutinho contracteren onder het mom van 'we hebben een derde keeper'?

JMD

Well-known member
Neem aan dat ze wanneer Zoet weggaat wel zorgen dat daar een vervanger voor gehaald wordt op korte termijn (Ze zullen wel bij een Padt uitkomen of zo). Dan is de urgentie er ook meer. Voor een 3e keeper kun je altijd degene die bij Jong PSV onder de lat staat doorschuiven. Die hoef je inprincipe toch nooit in te zetten. Of heb jij liever dat ze onnodig een Gino Coutinho contracteren onder het mom van 'we hebben een derde keeper'?
Padt is meer een 3e keeper.
En ja, Countinho is idd niks, daarom had ik ook Jurjus of Koopmans nog even gehouden. Dat verhuren kan altijd nog.

stc

Well-known member
Koopmans en Jurjus verhuurd... Houden we alleen Room en Zoet over tussen de palen, en Zoet wil weg. Lekker beleid jongens. Goed, met Koopmans en Jurjus ga je de oorlog niet winnen, maar beter een halve keeper dan geen keeper. En Room heeft aangetoond het niveau niet aan te kunnen.

Je vergeet Yannick van Osch. Is de derde keeper bij PSV. En bij Jong PSV loopt nog een Mike van de Meulenhof rond. Dus PSV heeft meer dan 2 keepers op het moment.

Unregistere

Well-known member
Nicusor Bancu, een 25-jarige middenvelder van Universitatea Craiova, zou op weg zijn naar PSV. Linkspootje, heeft ook al voor de nationale ploeg van Roemeni? gespeeld.

Bovenaan