Het PSV transfertopic

gevegt

Well-known member
De wandelgangen zeggen iets anders. We zullen zien of de wandelgangen het bij het juiste eind hebben. Zelf verwacht ik dat de afspraak is gemaakt dat Unnerstall wordt verhuurd aan VVV mocht Zoet op een bepaalde datum nog niet zijn verkocht.

Zo is het dus. Voor drie jaar getekend en nog een jaar bij VVV onder de lat.
 

JMD

Well-known member
Wat apart. En dan nog een keeper halen ter vervanger van Zoet?

Vind het idd een aparte constructie... Dit had je kunnen doen als je wist dat Zoet nog 1 seizoen zou blijven. Nu moet je zo meteen met Room en Jurjus Europa in en problemen de titel te verdedigen....
 

Batigoal

Well-known member
Vind het idd een aparte constructie... Dit had je kunnen doen als je wist dat Zoet nog 1 seizoen zou blijven. Nu moet je zo meteen met Room en Jurjus Europa in en problemen de titel te verdedigen....

Unnerstall is al 27, dus als je hem nu nog moet verhuren om ervaring op te doen, dan gaat het dus niks meer worden.
 

Maasveld

Well-known member
Zo is het dus. Voor drie jaar getekend en nog een jaar bij VVV onder de lat.
Een plaatselijke kroegbaas wist dit 4 weken geleden al te melden.

De enige logische verklaring van deze constructie lijkt me dat het een eis is van Unnerstall om iets terug te doen voor VVV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die hadden ze toch vorig jaar ook wel kunnen oppikken en kunnen uitlenen aan Sparta of een andere eredivisieclub? Zijn huidige ontwikkeling komt voor mij niet heel onverwacht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV wijst een bod van 5 miljoen op Brenet af en komt dan met 4 miljoen voor Dumfries. Die gaat veel meer opleveren. Kijk alleen al naar Luckassen vorig jaar.

SC Heerenveen schijnt maar zes miljoen te vragen voor deze neo international. Hoeveel procent bedraagt het doorverkoop percentage? 70%?
 
Bovenaan