Kan nog wel zeven jaar mee dus.
Kan nog wel zeven jaar mee dus.
Viergever weer geblesseerd. Maar niet halen... Toch aardig blessuregevoelig.
Zoveel blessures heeft Viergever voor dit seizoen toch nooit gehad?
Die gaat toch voor niet minder dan 70 miljoen weg?
En dan krijgt Psv daar 20 % van.
Kunnen ze weer 20% van de rechten van het volgende supertalent kopen waar ze kampioen mee worden.En dan krijgt Psv daar 20 % van.
Kunnen we weer 20% van de rechten van het volgende supertalent kopen waar we kampioen mee worden.
Zou dit nou de linksback zijn waar Brands al 2 jaar naar zoekt en die in het diepste geheim gescout is?Wat een kneuzenfilmpje heeft PSV op twitter geplaatst. mg:
Onbegrijpelijk hoe Ajax met hem is omgegaan. Gewoon een degelijke speler die je er prima als 12e man bij kunt hebben, voor het geval een verdediger geblesseerd of uit vorm is.
Keurige aankoop inderdaad. In Nederland zeker van waarde, verder hele goede backup voor in Europa, en nu al beter dan Brenet.
Tevens natuurlijk een ervaren kracht die je er gewoon bij kunt hebben.
In zijn eerste seizoen toch ook regelmatig basisspeler en voor zijn blessure dit seizoen ook altijd bij de eerste elf. Ik herinner mij meer Schalke uit waar hij bleef gaan en uiteindelijk mede dankzij die mentaliteit Ajax naar de halve finale kreeg door gewoon door te lopen op de keeper. Uit tegen Lyon verzoop iedereen plotseling na 44 minuten terwijl daarvoor er niks aan de hand was en Ajax eigenlijk al 0-2 had moeten maken. Met zijn beperkingen gewoon een nuttige speler om te hebben, zeker transfervrij.Mwa, het valt allemaal wel mee hoor. Ligt er nu net een halfjaar uit, dus hoe ie terugkomt is altijd nog maar afwachten. Daarnaast jaren niet verder dan de bank gekomen bij Ajax behalve in het jaar van Bosz. Waarin ie wel aardig was, maar Europees juist een zwakkere broeder. Ik herinner met nog Lyon uit waarin hij rood pakte omdat ie gewoon helemaal ondersteboven gevoetbald werd.