Het PSV transfertopic

ElSimao

Active member
In zijn eerste seizoen toch ook regelmatig basisspeler en voor zijn blessure dit seizoen ook altijd bij de eerste elf. Ik herinner mij meer Schalke uit waar hij bleef gaan en uiteindelijk mede dankzij die mentaliteit Ajax naar de halve finale kreeg door gewoon door te lopen op de keeper. Uit tegen Lyon verzoop iedereen plotseling na 44 minuten terwijl daarvoor er niks aan de hand was en Ajax eigenlijk al 0-2 had moeten maken. Met zijn beperkingen gewoon een nuttige speler om te hebben, zeker transfervrij.

Is het niet zijn taak als "ervaren man" om dan juist niet te verzuipen als de jonkies het moeilijk hebben?

Als je als kampioen van Nederland een wisselspeler van de nr. 2 een 4-jarig contract geeft, vind ik dat wat lang. Zal ook best een aardig salaris opstrijken. Ben het er wel mee eens dat Overmars hier een punt achter gezet heeft.
 

Pascallovic

Well-known member
Is het niet zijn taak als "ervaren man" om dan juist niet te verzuipen als de jonkies het moeilijk hebben?

Als je als kampioen van Nederland een wisselspeler van de nr. 2 een 4-jarig contract geeft, vind ik dat wat lang. Zal ook best een aardig salaris opstrijken. Ben het er wel mee eens dat Overmars hier een punt achter gezet heeft.
Is hij gehaald als "de ervaren man"? Niemand had ervaring op dat niveau waar ze vorig seizoen terecht kwamen.

Het hangt er vanaf wat het alternatief is. Ik heb Overmars afgelopen 12 maanden 4 verdedigers voor 20 miljoen zien kopen, waar alleen Tagliafico heeft laten zien minimaal gelijkwaardig aan Viergever te zijn. De rest allemaal minder. In dat licht is een redelijke Eredivisiespeler voor nop een prima aankoop.
 

ElSimao

Active member
Is hij gehaald als "de ervaren man"? Niemand had ervaring op dat niveau waar ze vorig seizoen terecht kwamen.

Het hangt er vanaf wat het alternatief is. Ik heb Overmars afgelopen 12 maanden 4 verdedigers voor 20 miljoen zien kopen, waar alleen Tagliafico heeft laten zien minimaal gelijkwaardig aan Viergever te zijn. De rest allemaal minder. In dat licht is een redelijke Eredivisiespeler voor nop een prima aankoop.

Ze hadden hem er best bij kunnen houden hoor (al neig ik zelf naar hetgeen Overmars gedaan heeft), maar het gaat me meer om de reacties die ik hier lees. "Onbegrijpelijk" dat ze hem lieten gaan, "keurige aankoop" etc. en dan vind ik dat wel lichtelijk overdreven. Iedereen lijkt die goal tegen Schalke op het netvlies te hebben en van daaruit te redeneren, terwijl het zo geweldig allemaal niet was met hem.
 

stc

Well-known member
Op gebied van het trainersgebied gaat Luc Nilis (spitsentrainer) van PSV naar VVV Venlo.

Op spelersgebied hoop ik dat PSV in een vroeg stadium de spelersselectie op peil heeft.
 

Batigoal

Well-known member
PSV wil vleugelflitser Edmilson Junior van Standard Luik. Ik zie hem graag bij Ajax, dus ik zou wel balen als dit tot een transfer komt.
 

JMD

Well-known member
PSV zou Unnerstall willen vastleggen, die is transfervrij.
Goede keus lijkt me, want Room en Jurjus hebben aangetoond te veel fouten te maken om een fatsoenlijke eerste keeper te zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV zou Unnerstall willen vastleggen, die is transfervrij.
Goede keus lijkt me, want Room en Jurjus hebben aangetoond te veel fouten te maken om een fatsoenlijke eerste keeper te zijn.

Eerst een goede keeperstrainer. Room, Pasveer en Jurjus waren prima keepers voor hun transfer naar PSV.
 
Bovenaan