Het PSV transfertopic

vakx2.0

Banned
Da's dus minder dan rechtsbuiten Neres.

En ook minder dan de 3 huidige nationale topscorers (toevallig allemaal PSV'ers) ... maar ja, hij is ook nog zo jong he. Bovendien lijkt me elke competitie, dus zeker ook de Argentijnse competitie, pittiger dan die Mickey mouse competitie van ons. Ze tellen dus dubbel.
 

Abubakari

Well-known member
En ook minder dan de 3 huidige nationale topscorers (toevallig allemaal PSV'ers) ... maar ja, hij is ook nog zo jong he. Bovendien lijkt me elke competitie, dus zeker ook de Argentijnse competitie, pittiger dan die Mickey mouse competitie van ons. Ze tellen dus dubbel.

De doelpunten van Ivan Gabrich telden ook dubbel.
 

vakx2.0

Banned
10 miljoen.
En 10% naar de Argentijnen bij een mogelijke doorverkoop.

Moet vette winst gaan opleveren als er zich op termijn een Engelse club meldt. En voor die tijd graag wat sportieve successen. Goed geanticipeerd op de uitloop in de zomer.
 

vakx2.0

Banned
Yep. En toen kwam ik die 0 doelpunten bij Ajax tegen. Wat 'n miskoop! Hij was bovendien al op leeftijd - in vergelijking met Romero - toen hij naar Nederland kwam. Hij was bovendien al een jaar ouder dan Romero nu is, toen hij voor het eerst begon te scoren in Argentinie.

Geen vergelijk dus.
 

gevegt

Well-known member
10 miljoen.
En 10% naar de Argentijnen bij een mogelijke doorverkoop.

Moet vette winst gaan opleveren als er zich op termijn een Engelse club meldt. En voor die tijd graag wat sportieve successen. Goed geanticipeerd op de uitloop in de zomer.

Die 10% is natuurlijk niet het enige wat bij een transfer moet worden afgedragen. Ook de zaakwaarnemers en speler zelf willen een deel.

Lammers zal aan de bak moeten, dat is wel een voordeel.
 

stc

Well-known member
Die 10% is natuurlijk niet het enige wat bij een transfer moet worden afgedragen. Ook de zaakwaarnemers en speler zelf willen een deel.

Lammers zal aan de bak moeten, dat is wel een voordeel.

Iedereen zal aan de bak moeten. De Jong ook.

Ik denk dat PSV nog steeds een goede naam heeft in Zuid Amerika.
 

gevegt

Well-known member
Iedereen zal aan de bak moeten. De Jong ook.

Ik denk dat PSV nog steeds een goede naam heeft in Zuid Amerika.

Dat weet ik wel zeker.

Ik noem Lammers omdat hij van dezelfde leeftijd is.
de Jong is aan het eind van het seizoen weg.
 

stc

Well-known member
Dat weet ik wel zeker.

Ik noem Lammers omdat hij van dezelfde leeftijd is.
de Jong is aan het eind van het seizoen weg.

Jawel. Misschien heeft dit ook wel consequenties voor Locadia als spits zijnde. Hoe meer concurrentie hoe beter. Nu alleen nog in de verdediging investeren, want met Schwaab en Isimat win je geen oorlog.
 

Maasveld

Well-known member
En ook minder dan de 3 huidige nationale topscorers (toevallig allemaal PSV'ers) ... maar ja, hij is ook nog zo jong he. Bovendien lijkt me elke competitie, dus zeker ook de Argentijnse competitie, pittiger dan die Mickey mouse competitie van ons. Ze tellen dus dubbel.
Volgens de stats liggen de NL en Argentijnse competitie qua zwaarte vlak bij elkaar. NL 7 / ARG 8
Ok?, helder :duim:
 

gevegt

Well-known member
Jawel. Misschien heeft dit ook wel consequenties voor Locadia als spits zijnde. Hoe meer concurrentie hoe beter. Nu alleen nog in de verdediging investeren, want met Schwaab en Isimat win je geen oorlog.

Als Locadia een goede rentree maakt is hij ook weg. Vooral als Chucky en Bergwijn blijven.
De verdedigers die je noemt zijn geen toppers, maar ik zie geen betere op dit moment binnen PSV en haalbare spelers.
 

stc

Well-known member
Als Locadia een goede rentree maakt is hij ook weg. Vooral als Chucky en Bergwijn blijven.
De verdedigers die je noemt zijn geen toppers, maar ik zie geen betere op dit moment binnen PSV en haalbare spelers.

Bergwijn speelt al weken dramatisch. Voor Lozano geldt hetzelfde. Beide zijn nog jong. Locadia verheft individueel boven teambelang op het veld. Het middenveld is goed op orde met Hendrix, van Ginkel, Ramselaar en Pereiro + nog wat talenten zoals Rigo en Rosario.

Isimat acteert soms als een clown in de verdediging en Schwaab is opbouwend niet sterk. Heeft wel een goede traptechniek en kan een bal over 70 meter op de stropdas leggen van de Jong. Misschien is Obispo uit Jong PSV een optie
 
Bovenaan