Het PSV transfertopic

vakx2.0

Banned
Het is hetzelfde spelletje als bij Pereiro... PSV gaat, wanneer er mondelinge afspraken zijn gemaakt, niet naderhand alsnog hoger bieden omdat er een andere club in het spel is. Dit betekent dat je soms, ondanks toezeggingen, een speler 'verliest'. En soms niet.

vakx2.0

Banned
Ik denk dat 30 miljoen realistisch is. 5 miljoen is daar niet eens zoveel boven. Jij hebt het over minimaal 40 a 50 miljoen plus doorverkooppercentages. .

@ElSimao Het ziet er naar uit dat ik - binnen een week nog wel - hands down de weddenschap heb gewonnen. 48 miljoen... nu al.

Everton en Arsenal strijden om de handtekening van PSV'er Hirving Lozano, meldt het Mexicaanse Super Deportivo. De Premier League-clubs zouden beide bereid zijn om liefst 48 miljoen te betalen aan de Eindhovenaren. Het medium beroept zich op bronnen rondom de twee clubs.

Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
En daar houden jullie dan 60% aan over? Of is alles voor jullie? Overigens verbaast het me wel dat die binnen een half jaar al weg is, ongetwijfeld talentvol maar binnen een half jaar Eredivisie tegen de 50 miljoen verkopen is nogal wat. Aan de andere kant ging Sanchez als verdediger na een jaar weg voor 40 maar goed, die had een Europese finale bereikt en daarmee indruk gemaakt in Europa.
Eerst maar is afwachten wat hiervan waar is, zou iig een fikse aderlating zijn voor jullie, wel leuk voor de competitie, die wordt weer wat spannender zo ;)

Pascallovic

Well-known member
Laten we het eerst afwachten inderdaad. Everton en Arsenal staan er niet om bekend vaak met dit soort bedragen te strooien. Dan vind ik het een grote gok van ze voor dat bedrag, want het is geen zekerheidje dat Lozano het in Engeland even gaat redden.

vakx2.0

Banned
Ik hoop vooral dat het niet waar is. En dat hij dus niet al na een half jaar of 1 seizoen vertrekt. Z'n contract is langjarig genoeg om er ook nog over een paar jaar flink aan te kunnen verdienen. Ben liever supporter van een club die de volgende titel wint, dan van een club met het meeste geld op de bank.

Bovenaan