Dat is een compleet ander soort spelletje. Daar kwam PSV namelijk als winnaar uit de bus.Spelletje zal weinig anders zijn als bij de transfer van Lozano.
Dat is een compleet ander soort spelletje. Daar kwam PSV namelijk als winnaar uit de bus.
En dan weer iets waar PSV gelukkig WEL goed in is... Zuid-Amerikaanse toptalenten strikken:
Hoezo... 'en viel daarna stil'.
Gefeliciteerd, goede deal, prima speler.
Als het je 40% op de aankoopprijs scheelt om een topscorer binnen te halen... goede deal!
15 miljoen voor 100%.Nou ik vind 15 miljoen voor 60% veel geld. En op die manier een speler binnen halen is ook een spelletje spelen.
Ik denk dat 30 miljoen realistisch is. 5 miljoen is daar niet eens zoveel boven. Jij hebt het over minimaal 40 a 50 miljoen plus doorverkooppercentages. .
Everton en Arsenal strijden om de handtekening van PSV'er Hirving Lozano, meldt het Mexicaanse Super Deportivo. De Premier League-clubs zouden beide bereid zijn om liefst 48 miljoen te betalen aan de Eindhovenaren. Het medium beroept zich op bronnen rondom de twee clubs.
@ElSimao Het ziet er naar uit dat ik - binnen een week nog wel - hands down de weddenschap heb gewonnen. 48 miljoen... nu al.