Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
En daar houden jullie dan 60% aan over? Of is alles voor jullie? Overigens verbaast het me wel dat die binnen een half jaar al weg is, ongetwijfeld talentvol maar binnen een half jaar Eredivisie tegen de 50 miljoen verkopen is nogal wat. Aan de andere kant ging Sanchez als verdediger na een jaar weg voor 40 maar goed, die had een Europese finale bereikt en daarmee indruk gemaakt in Europa.
Eerst maar is afwachten wat hiervan waar is, zou iig een fikse aderlating zijn voor jullie, wel leuk voor de competitie, die wordt weer wat spannender zo ;)

Dat wordt het toch wel met 5 punten verschil. En Ajax zonder Keizer zal ook beter gaan.

Verder kan ik me niet voorstellen dat Lozano deze winterstop al weg gaat...
 

RickPSV

Active member
PSV is akkoord met Velez Sarsfield over transfer Romero. Zo bevestigt het op offici?le kanalen.

''PSV en Velez Sarsfield hebben een akkoord bereikt over de voorwaarden voor een overgang van Maximiliano Romero naar Eindhoven. De Argentijnse aanvaller tekent in het Philips Stadion een contract dat hem tot 2023 aan PSV verbindt.

Het contract van de 18-jarige Maximiliano Romero, die geldt als ??n van de grotere beloften van Argentini?, gaat komende zomer in. Romero stroomde in 2016 vanuit de jeugdopleiding door naar het eerste elftal van V?lez Sarsfield en scoorde voor de club uit Buenos Aires sindsdien achtmaal in 39 wedstrijden in de Argentijnse hoogste divisie. Vier daarvan maakte hij dit seizoen (in tien duels).

“PSV wordt mijn eerste club buiten Argentini?, dat wordt een speciale ervaring”, reageert Romero bij PSV TV. “Samen met mijn vader en zaakwaarnemer hebben we besloten m’n carri?re elders te vervolgen. Ik hoop de fans veel doelpunten te kunnen laten zien, net als ik bij V?lez heb kunnen doen.”

Cocu: Buitenkansje
Hoofdcoach Phillip Cocu gaf eerder bij FOX Sports al aan dat hij Romero een aantal keer op beeld aan het werk had gezien. Bij PSV TV noemt Cocu de aanvaller ‘een echte nummer negen’. “Hij is pas 18, maar fysiek al heel sterk. Daarnaast is hij technisch vaardig en hij heeft een goed schot in beide benen. Dat zegt wat over zijn potentie. Ik ben blij dat we zo’n talent naar Nederland kunnen halen. Het is een buitenkansje dat we gaan verzilveren.”
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Lekker! Heel goed gevoel bij. Hij flikt 't 'm toch weer, onze Brands! Zijn nooit de gemakkelijkste transfers. Klasse.
 

vakx2.0

Banned
Die staat op 4 doelpunten uit de laatste 38 Eredivisie wedstrijden, maar heb hem er nooit over gehoord dat ie het veel vond.

Romero, met zn 18 jaar, maakte 4 doelpunten in zn laatste 10 wedstrijden. Dat vind ik voor zo n jonge gast in de hoogste Argentijnse divisie best veel.
 

RickPSV

Active member
Welke positie speelt Romero eigenlijk? Als Lozano volgens jaar weg zou gaan is hij wellicht de juiste vervanging... Al is het wat vroeg om dat te zeggen.
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Fair enough. Spitsenvergelijk dan. Hij scoorde de laatste 10 wedstrijden vaker dan Dolberg in z'n laatste 10. ;-)
 
Bovenaan