Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
PSV hoopt in de winterstop een linksback aan te trekken of een CV die ook LB zou kunnen spelen. Het kijkt naar Nederlandse spelers die ergens anders buiten de boot vallen.

Gelukkig heeft men bij PSV dus ook door dat Brenet echt niet meer kan.

Als Ajax voor Younes 25 miljoen wil vangen dan moeten wij toch 250.000 euro voor brenet kunnen krijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
PSV hoopt in de winterstop een linksback aan te trekken of een CV die ook LB zou kunnen spelen. Het kijkt naar Nederlandse spelers die ergens anders buiten de boot vallen.
Waarom hebben ze dan Kongolo afgewezen op huurbasis? Voor de rest hoeven ze niet Nederlandse spelers te kijken, want al deze spelers die het PSV niveau zouden moeten hebben zitten prima op hun plek.
 

Maasveld

Well-known member
PSV hoopt in de winterstop een linksback aan te trekken of een CV die ook LB zou kunnen spelen. Het kijkt naar Nederlandse spelers die ergens anders buiten de boot vallen.

Gelukkig heeft men bij PSV dus ook door dat Brenet echt niet meer kan.

Als Ajax voor Younes 25 miljoen wil vangen dan moeten wij toch 250.000 euro voor brenet kunnen krijgen.
Waarom hebben ze Koggolo dan afgewezen? Past precies in het profiel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik wilde het ook net vragen. Waar gaan ze een Nederlander die ergens anders buiten de boot valt vinden die beter is dan Kongolo?
 

vakx2.0

Banned
Nou... we weten denk ik allemaal donders goed waarom Kongolo ene 'no go' is voor PSV. Dat hoeven we toch hopelijk niet meer uit te spellen, heren!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou... we weten denk ik allemaal donders goed waarom Kongolo ene 'no go' is voor PSV. Dat hoeven we toch hopelijk niet meer uit te spellen, heren!

"PSV hoopt in de winterstop een linksback aan te trekken of een CV die ook LB zou kunnen spelen. Het kijkt naar Nederlandse spelers die ergens anders buiten de boot vallen."

Noem eens iemand die beter is dan Kongolo en in dit profiel past.
 

vakx2.0

Banned
Lijkt me volkomen duidelijk. Volg het nieuws voortaan een beetje beter. Het verklaart volgens mij precies waarom PSV toch uiteindelijk 'nee' zegt tegen zo'n buitenkansje om de ideale versterking aan te trekken.
 
Bovenaan