Het PSV transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Xavi Simons... Voor mijn gevoel is dat één van de meest overhypte Nederlandse voetballers ooit. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk iets kan toevoegen.

Trouwens, wel bijzonder dat PSV ook opeens op de huurtour gaat. Hoever, Simons, die Braziliaan van City... Jullie hebben, in tegenstelling tot Feyenoord, wel geld om transfersommen uit te geven?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Xavi Simons... Voor mijn gevoel is dat één van de meest overhypte Nederlandse voetballers ooit. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk iets kan toevoegen.

Trouwens, wel bijzonder dat PSV ook opeens op de huurtour gaat. Hoever, Simons, die Braziliaan van City... Jullie hebben, in tegenstelling tot Feyenoord, wel geld om transfersommen uit te geven?

Ja, daar is altijd een hype rondom geweest. Ik ben benieuwd of hij ook echt goed kan voetballen. Wel een paar keer bij PSG mogen meedoen.

Inderdaad een opvallende tendens. Wellicht gebruikt PSV het om hun elftal op te liften tot ze met een verkoop van Gakpo het geld hebben om zelf dergelijke spelers te halen.
 

Mario

Well-known member
In het recente verleden heeft PSV wel vaker gehuurd. Van Ginkel zelfs paar keer. Het is echter wel korte termijn visie, als ze een goed seizoen draaien zijn ze na 1 jaar weer weg. Transfervrij doen ze heel goed, zoals met Benitez en eventueel de Braziliaanse spelers(Dodo, Marlon) van Shakhtar. Ik weet echter niet wat de status daarvan is.

De Jong gaat wat geld kosten, die zal wel gekocht worden denk ik. Dan kan je de rest beter huren 😄
 

Batigoal

Well-known member
Denk vooral dat PSV het liefst zo snel mogelijk de selectie wil aanvullen met het oog op Europees voetbal. En dat gaat met kale huurtransfers wat makkelijker.

Of Luuk de Jong kost zoveel dat daar het hele budget aan op gaat, dat kan natuurlijk ook.
 

Mario

Well-known member
Transfervrij doen ze heel goed, zoals met Benitez en eventueel de Braziliaanse spelers(Dodo, Marlon) van Shakhtar. Ik weet echter niet wat de status daarvan is.


 

stc

Well-known member
Ben benieuwd of Luckassen echt voor zijn kans gaat bij van Nistelrooy.

Maxi Romero heeft zijn contract verlengd en wordt verhuurd aan Racing Club.
 

Batigoal

Well-known member
PSV wil James Rodríguez terug naar Europa halen. Dat zou ook weer een behoorlijke transferstunt zijn als dat lukt!
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV wil James Rodríguez terug naar Europa halen. Dat zou ook weer een behoorlijke transferstunt zijn als dat lukt!

Ik had gemist dat hij uit Europa weg was. Zeker een enorme stunt.

Als alle geruchten die gaan rondom Nederlandse clubs kloppen, dan gaat het een interessant eredivisie seizoen worden.
 

Mario

Well-known member
Ik denk toch ook dat het afgelopen Europese seizoen, ook al was het Conf. league, een positief effect heeft gehad op buitenlandse spelers om voor de Eredivisie te kiezen.

Brands en Rodriquez kennen elkaar nog van Everton.
 
Bovenaan