Makanaky
Well-known member
Van yoghurt eten van de ZuivelhoeveR word je zo sterk al KiJaner Riefs in de Matrix.Ik hoever ook niet meer te horen.
Van yoghurt eten van de ZuivelhoeveR word je zo sterk al KiJaner Riefs in de Matrix.Ik hoever ook niet meer te horen.
Een Ajacied. Dan moet het wel goed zijn toch?Als er zoveel reacties in dit topic komen moet hij wel heel goed zijn.
Natuurlijk. AJAX IS DE BESTE!!!!Een Ajacied. Dan moet het wel goed zijn toch?
In ieder geval een verstandige Ajacied, die kiest voor PSV 👍Een Ajacied. Dan moet het wel goed zijn toch?
Hè hè, na al die jaren post je eindelijk eens iets zinnigs.Natuurlijk. AJAX IS DE BESTE!!!!
Net als Viergever.In ieder geval een verstandige Ajacied, die kiest voor PSV 👍
Zelfs gevegt kan het niet meer ontkennen.Hè hè, na al die jaren post je eindelijk eens iets zinnigs.
Net als Viergever.
Inmiddels toch wel rond? Blijft bij PSG en wordt dan verhuurd aan PSV.Psv zou ook Xavi Simons van psg willen halen
Xavi Simons... Voor mijn gevoel is dat één van de meest overhypte Nederlandse voetballers ooit. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk iets kan toevoegen.
Trouwens, wel bijzonder dat PSV ook opeens op de huurtour gaat. Hoever, Simons, die Braziliaan van City... Jullie hebben, in tegenstelling tot Feyenoord, wel geld om transfersommen uit te geven?
Transfervrij doen ze heel goed, zoals met Benitez en eventueel de Braziliaanse spelers(Dodo, Marlon) van Shakhtar. Ik weet echter niet wat de status daarvan is.
PSV wil James Rodríguez terug naar Europa halen. Dat zou ook weer een behoorlijke transferstunt zijn als dat lukt!