Stopt ie ermee?De kans wordt steeds groter dan we Rosario nooit meer terug gaan zien in een PSV shirt... Dat is alleen maar mooi.
Baumgartl verhuurd met optie tot koop aan Union Berlin (al die optie tot koop verhuren mislukken met teams die moeilijk over het geld gaan doen: Doan, Luckassen, Bruma etc). Zal hier ook wel weer zijn
Piroe lijkt op weg naar Swansea voor een bedrag dat tot 2 miljoen kan oplopen.
Nou ja voor die 60 minuten dat hij per wedstrijd kan spelen vind ik het nog veel.Dan hou ja dus netto niet meer dan 20 miljoen ver, dat is wel erg karig voor zo'n speler.
Punt is alleen dat volgens mij de kopende club geen last heeft van de zaakwaarnemer (want dan zou dit kunnen werken), maar juist de verkopende club.Ik zou dan als kopende club die 30% op de speler verhalen. 'Jij vindt dat raiola die 30% waard is?, Houden we dat in op je salaris'
Is het werkelijk zo dat een speler bepaalt hoeveel de verkopende club moet afdragen aan de zaakwaarnemer?Ik zou dan als kopende club die 30% op de speler verhalen. 'Jij vindt dat raiola die 30% waard is?, Houden we dat in op je salaris'
Punt is alleen dat volgens mij de kopende club geen last heeft van de zaakwaarnemer (want dan zou dit kunnen werken), maar juist de verkopende club.
Ja, en dan zijn we terug bij wat ik eerder postte. Laat de speler het afhandelen met de zaakwaarnemer en de transfersom voor de volle 100% naar de verkopende club gaat (die dan natuurlijk nog wel moet afdragen wegens 'jeugdopleidingen' en eventuele doorverkoopclausules)Nou de verkopende club zal met minder genoegen nemen als van de ontvangen transfersom niet voor 30% naar de zaakwaarnemer gaat.
Dan moeten de clubs niet zo janken over de zaakwaarnemers.