Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
De kans wordt steeds groter dan we Rosario nooit meer terug gaan zien in een PSV shirt... Dat is alleen maar mooi.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Baumgartl verhuurd met optie tot koop aan Union Berlin (al die optie tot koop verhuren mislukken met teams die moeilijk over het geld gaan doen: Doan, Luckassen, Bruma etc). Zal hier ook wel weer zijn :rolleyes:

Piroe lijkt op weg naar Swansea voor een bedrag dat tot 2 miljoen kan oplopen.
 

stc

Well-known member
Hoe eerder Baumgartl weg is, hoe beter. Heeft niets toegevoegd aan PSV.

Luckassen en Bruma staan trouwens nu op het trainingsveld bij PSV.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Baumgartl verhuurd met optie tot koop aan Union Berlin (al die optie tot koop verhuren mislukken met teams die moeilijk over het geld gaan doen: Doan, Luckassen, Bruma etc). Zal hier ook wel weer zijn :rolleyes:

Piroe lijkt op weg naar Swansea voor een bedrag dat tot 2 miljoen kan oplopen.

Echt veel dure miskopen heeft PSV gedaan. En die De Jong mag mooi blijven zitten.
 

stc

Well-known member
Joel Piroe verruild PSV voor Swansea City. Het levert PSV zo'n 2 miljoen euro op en een eventuele doorverkooppercentage.
 

Batigoal

Well-known member
Volgens Bild zijn Dortmund en Malen rond, nu moeten de clubs er nog uitkomen. Dortmund biedt €25 miljoen, PSV wil €30 miljoen, dus dat komt wel rond. Ik vind dat een tikkeltje weinig eerlijk gezegd. Ook omdat volgens PSV-twitteraars er zo'n 30% naar Raiola gaat.
 

JMD

Well-known member
Ja, dat doet die echt goed...

En dat zou dus 30% van die 30 miljoen (als PSV zijn zin krijgt) betekenen?
Overigens vind ik het idioot dat dat zo gaat. De speler neemt een zaakwaarnemer in dienst, dan zou die hem moeten betalen lijkt me. Als ik een hypotheekadviseur in de hand neem om een hypotheek te regelen moet ik die toch echt betalen, niet de bank...

En verder lijkt me 30 miljoen idd weinig.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou dan als kopende club die 30% op de speler verhalen. 'Jij vindt dat raiola die 30% waard is?, Houden we dat in op je salaris'
 

JMD

Well-known member
Ik zou dan als kopende club die 30% op de speler verhalen. 'Jij vindt dat raiola die 30% waard is?, Houden we dat in op je salaris'
Punt is alleen dat volgens mij de kopende club geen last heeft van de zaakwaarnemer (want dan zou dit kunnen werken), maar juist de verkopende club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Punt is alleen dat volgens mij de kopende club geen last heeft van de zaakwaarnemer (want dan zou dit kunnen werken), maar juist de verkopende club.

Nou de verkopende club zal met minder genoegen nemen als van de ontvangen transfersom niet voor 30% naar de zaakwaarnemer gaat.
 

JMD

Well-known member
Nou de verkopende club zal met minder genoegen nemen als van de ontvangen transfersom niet voor 30% naar de zaakwaarnemer gaat.
Ja, en dan zijn we terug bij wat ik eerder postte. Laat de speler het afhandelen met de zaakwaarnemer en de transfersom voor de volle 100% naar de verkopende club gaat (die dan natuurlijk nog wel moet afdragen wegens 'jeugdopleidingen' en eventuele doorverkoopclausules)
 
Bovenaan