Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja dat moet dan idd gereguleerd worden. Anders gaat het nooit veranderen. Nu heb ik wel het idee dat die Raiola ook wel eens wat hogere transfersommen weet te ritselen voor de verkopende clubs. Ik geloof dat dat een van de redenen is waarom Feyenoord toen met die clausule akkoord ging wat betreft Berghuis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV kan toch gewoon zeggen dat zij 30 miljoen willen hebben?

Zij willen kennelijk 20 miljoen euro hebben als er 10 miljoen euro voor Raiola is. Het zit allemaal in de transfersom. Als ze 30 miljoen willen, dan moet Raiola regelen dat Dortmund er nog even wat bovenop gooit.
 

Maasveld

Well-known member
Die 30% zal dan toch in de arbeidsovereenkomst tussen Malen en PSV staan lijkt me (en in het contract tussen Malen en Raiola).
 

SanMark.

Well-known member
Is het werkelijk zo dat een speler bepaalt hoeveel de verkopende club moet afdragen aan de zaakwaarnemer?
Dat zal in zijn contract staan wat is afgesloten een paar jaar terug. Berghuis had toch ook zo n soort constructie. 4 miljoen Fey daarboven verdeling tussen Fey, Berghuis en Raiola.
 

JMD

Well-known member
Dortmund wil naar verluid naar maximaal 27,5 miljoen gaan en zij gaan er vanuit dat PSV daarmee akkoord gaat, omdat PSV 30 miljoen vraagt...
Sorry hoor, maar ik vind 30 miljoen echt weinig, dat is een koopje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zal in zijn contract staan wat is afgesloten een paar jaar terug. Berghuis had toch ook zo n soort constructie. 4 miljoen Fey daarboven verdeling tussen Fey, Berghuis en Raiola.

Met Raiola kon je die deal ook wel maken. Alleen het probleem was dat Raiola door Berghuis is gedumpt.
 

Maasveld

Well-known member
Dortmund wil naar verluid naar maximaal 27,5 miljoen gaan en zij gaan er vanuit dat PSV daarmee akkoord gaat, omdat PSV 30 miljoen vraagt...
Sorry hoor, maar ik vind 30 miljoen echt weinig, dat is een koopje.
30 miljoen is voor een club als Dortmund erg veel voor een bankzitter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
PSV zou 40 miljoen (incl. evt. bonussen) willen voor Malen van Dortmund, de Duitsers dreigen zich nu terug te trekken.
Dumfries zou in de belangstelling staan van Everton

Beide spelers zouden deze dagen aansluiten bij de selectie van PSV, maar doen dat nog niet, naw wegens aankomende transfers.
 
D

Deleted member 2709

Guest
En hoeveel van die 40 miljoen gaat naar steenpuist Raiola?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iemand die maar een uurtje kan voetballen ga je toch geen 40 miljoen voor vragen?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De transfer van Malen is op hoofdlijnen rond. Er zou een kleine 30 miljoen euro mee gemoeid zijn.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Pablo Rosario is gesignaleerd op een vlucht naar Nice, zou mooi zijn als we daar nog een aardig bedrag voor krijgen.
 
Bovenaan