Het PSV transfertopic

D

Deleted member 2709

Guest
Hij is 6 miljoen waard volgens transfermarkt (vorig jaar 9, twee jaar geleden 13).
De bedragen die ik lees zijn 2.5/3, dat is natuurlijk krankzinnig weinig. Hoe slecht hij ook is.
 

stc

Well-known member
Al moet je een aardig bedrag bijbetalen, dan nog zijn JMD en STC blij met zijn vertrek. Als hij maar weg is volgens mij.

De heer Rosario heeft niet veel laten zien. Al heeft hij in het begin goede momenten laten zien. Is misschien niet de beste speler maar ik denk dat hij iets meer toevoegt dan een Dante Rigo. Voor beide partijen is het misschien beter als ze uit elkaar gaan daar hij dit seizoen niet veel zal spelen met een van Ginkel en Propper in het team.
 

gevegt

Well-known member
De heer Rosario heeft niet veel laten zien. Al heeft hij in het begin goede momenten laten zien. Is misschien niet de beste speler maar ik denk dat hij iets meer toevoegt dan een Dante Rigo. Voor beide partijen is het misschien beter als ze uit elkaar gaan daar hij dit seizoen niet veel zal spelen met een van Ginkel en Propper in het team.
Helemaal mee eens.
34 miljoen met een strik erom heen.
 
  • Haha
Waarderingen: JFK

JMD

Well-known member
De heer Rosario heeft niet veel laten zien. Al heeft hij in het begin goede momenten laten zien. Is misschien niet de beste speler maar ik denk dat hij iets meer toevoegt dan een Dante Rigo. Voor beide partijen is het misschien beter als ze uit elkaar gaan daar hij dit seizoen niet veel zal spelen met een van Ginkel en Propper in het team.
Rosario zou passen in bv Italië, daar wordt ook elke bal vooral teruggespeeld. Dat doet Rosario continu.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Daar komt hij ook gewoon op de bank.
Beter naar het buitenland, misschien naar van Bommel.
 

Abubakari

Well-known member
Niet alleen de top hoor, er wordt best veel gescoord in de serie A, veel meer dan in de PL bijvoorbeeld. Dat is qua doelpunten de serie A van de vroeger geworden.
 

Batigoal

Well-known member
Klopt, de Serie A is al lang niet meer de catenaccio-competitie die het vroeger was.

Berisha van Salzburg moet volgens topjournalist Fabrizio Romano de opvolger van Malen worden. Die viel positief op tijdens het jeugd EK met Duitsland.
 

JMD

Well-known member
Berisha van Salzburg moet volgens topjournalist Fabrizio Romano de opvolger van Malen worden. Die viel positief op tijdens het jeugd EK met Duitsland.
Schmidt haalt zo te zien alleen nog maar spelers die hij kent of die voor een RB-team gespeeld hebben??? :)
 
Bovenaan