Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

MWLC

Well-known member
Als ik het allemaal zo lees,kan ik maar beter niet gaan. Maar helaas voor de kenners,ik gaat toch :p
 

De Wolf

Well-known member
Vandaag naar Limburg toe,op de honden passen van me ouwe heer. En kijken of ze een beetje gastvrij zijn in Landgraaf.

Je bent dus Limburger en waarschijnlijk hebben we je ooit een keer geruild tegen een gast die zich Satyr noemt.
 

MWLC

Well-known member
Vandaag in Vaals geweest,drielandenpunt en lekker en goedkoop gegeten. Daarna nog ff in Kerkrade en nu weer in Landgraaf.

:proost:
 

erka

Well-known member
https://www.at5.nl/artikelen/187178/friezen-willen-i-amsterdam-letters-adopteren

Ik snap de commerciele gedachte erachter, maar stoot dan toch vooral de inwoners niet tegen het hoofd.

Appingedam wil ze ook en dan I Am damster:

23f4649c-d2e8-11e8-bec0-c1fedb39a23e.jpg


(Damster is de aanduiding voor iemand uit Appingedam)
 

de waan

Well-known member
Op de verkiezingsposter van FvD Limburg staat een fraaie foto van de Dom van Limburg an der Lahn (een stukje voorbij Koblenz). :D

Stiekem zijn ze gewoon fan van de EU.
 

erka

Well-known member
Een groep Groningers zit in de kroeg te praten over vakantie. Uiteindelijk besluiten een paar om op vakantie te gaan naar de woestijn. De anderen snappen niet wat ze daar willen doen, maar zo gezegd zo gedaan. Na drie weken komen ze terug. Ze vertellen dat ze daar een brug hebben gebouwd. Een brug?? In de woestijn? De vakantiegangers moeten van de anderen direct weer terug om de brug af te breken, want als bekend wordt dat Groningers bruggen bouwen in de woestijn, dan is de ellende niet te overzien. Zo gezegd, zo gedaan. Na weer drie weken komen de vakantiegangers weer terug in de kroeg. De anderen vragen of de brug gesloopt is. Helaas zeggen de vakantiegangers, de brug is niet gesloopt. Waarom dan niet? Omdat er twee Friezen op de brug zaten te vissen.
:D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan