Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

zwammy

Well-known member
Jep. Volgende meeting waar ik bij ben word ook legendarisch. Dan krijgt Ivanhoe een bak zult.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een bericht verwijderd. Het plaatsen van de echte namen van forumleden wordt niet gewaardeerd.

Grappige twist, Els heeft zijn voor- en achternaam in zijn registratie email staan. Een bezoek aan Facebook leverde een heerlijk stereotype op :duim: Misschien moeten we die maar als stok achter de deur gebruiken
 

ElSimao

Active member
Grappige twist, Els heeft zijn voor- en achternaam in zijn registratie email staan. Een bezoek aan Facebook leverde een heerlijk stereotype op :duim: Misschien moeten we die maar als stok achter de deur gebruiken

De paar foto's die daar opstaan, zijn al zo oud dat sommigen zelfs nog op het sq gestaan hebben.

Maar als je recentere foto's van de ElSimao wil zien, kun je daar best om vragen hoor. :duim:
 

gevegt

Well-known member
De man die ervan wordt verdacht dat
hij afgelopen weekend een Belgische
agent heeft doodgeschoten,komt uit de
Limburgse gemeente Schinnen.Dat meldt
de regionale krant De Limburger.

Volgens de krant was de 36-jarige Yvo
T. met zijn vader en broer naar Spa
afgereisd voor de Formule 1-race.Na een
ruzie bij een caf? zou hij daarna een
gealarmeerde politieman hebben gedood.

T. vluchtte en werd later opgepakt.De
Limburger meldt dat hij drugsproblemen
had en nog steeds bij zijn ouders
woont,in een caravan in hun achtertuin.
Twee andere verdachten,die met hem op
pad waren,werden in Nederland opgepakt

Kamper dus.
 

zwammy

Well-known member
Die zal toch wel zijn eigen caravan hebben in plaats van er een in de tuin bij zn ouders.
 

De Wolf

Well-known member
Meestal zijn dat van die oude caravans van een jaar of 30 oud. Beetje zo ding van Bassie en Adriaan waarin je je kont niet kan keren.
 

erka

Well-known member
Ik snap eigenlijk niet wat dat voor zinvolle info is dat de verdachte in een camper bij zijn ouders woont. Wat boeit dat nou? Al woont ie in een mergelgrot.
 

Makanaky

Well-known member
Morgen voor het eerst meer dan alleen het station zien in Olle. Volgende maand naar Koekdorp.
 

MWLC

Well-known member
Vandaag naar Limburg toe,op de honden passen van me ouwe heer. En kijken of ze een beetje gastvrij zijn in Landgraaf.
 
Bovenaan