JMD
Well-known member
Het is geen pretje om in Limburg te wonen.
Heerlen ook al laag...
Haarlem 4e. Mooi zo.
Ik zie plaatsen in de top 10 staan waar ik me vanaf vraag waarom? Ik mijd er zeker vier.
Haarlemmermeer? Leidschendam? Zelfs Alphen a/d Rijn staat nog vrij hoog.
Ik zie plaatsen in de top 10 staan waar ik me vanaf vraag waarom? Ik mijd er zeker vier.
Een CDA-raadslid uit Kerkrade heeft bier gestolen tijdens Pinkpop.
Hij heeft een nachtje mogen brommen in de cel. Die heeft mazzel dus. Tegenwoordig wordt je daar voor even lekker op een kopschoppartijte getrakteerd.
Het gaat toch om het wonen? Dat weet je niet als je het alleen maar bezoekt. Hoorde dat Eindhoven ook hoog staat, waar is heel die lijst te vinden?
Een CDA-raadslid uit Kerkrade heeft bier gestolen tijdens Pinkpop.
Hij heeft een nachtje mogen brommen in de cel. Die heeft mazzel dus. Tegenwoordig wordt je daar voor even lekker op een kopschoppartijte getrakteerd.
Blijkt overigens niets van te kloppen.
Backstage zat hij op een zitzak bij een bierstand. Die zat erg lekker dus in een aangeschoten bui wilde hij die meenemen naar de camping. BUiten het terrein werd hij daarop gearresteerd. Beetje overtrokken allemaal.
Maar het krat bier was toch niet van hem?
Ja, en het wonen zou ik niet graag doen in pakweg Haarlemmermeer. Maar ieder zijn ding.
Arnhem heeft dus een een historisch centrum en Nijmegen niet? mg:
Ben verder erg benieuwd op welke schitterende objectieve criteria deze lijst is samengesteld.