Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

Shayman

New member
Haha, de Pompdagen daar zijn legendarisch in mijn vriendenkring.
Zelfs Janssen zou daar jaloers op zijn.

Ik was ook echt niet te vinden tijdens de lokale feesten daar; carnaval en kermis (vaak 1-2 weken voor Heino's pompdagen) heb ik na 1x gelukkig weten te ontwijken. Daar moet je mee zijn opgegroeid want anders erger je je dood. Wat een gehoer is dat zeg!

Janssen zou trouwens gewoon een meter of wat naast zijn lul wakker geworden zijn en er nooit bovenop zijn gekomen.
 

gevegt

Well-known member
Ik was ook echt niet te vinden tijdens de lokale feesten daar; carnaval en kermis (vaak 1-2 weken voor Heino's pompdagen) heb ik na 1x gelukkig weten te ontwijken. Daar moet je mee zijn opgegroeid want anders erger je je dood. Wat een gehoer is dat zeg!

Janssen zou trouwens gewoon een meter of wat naast zijn lul wakker geworden zijn en er nooit bovenop zijn gekomen.
Haha, je moet er wel mee opgegroeid zijn en dat is niet altijd een vorm van hogere beschaving.
Het leuke was wel dat de jeugd er vaak een sport van maakte om bij een andere dorpsfeest een invasie te plannen en ook door te voeren.
 

zwammy

Well-known member
Poeh dat is een goeie. Groningen, Friesland en Utrecht denk ik.

Ik heb al super mooie huizen gezien, maar het zal nog wel even duren.

Zeker als je helemaal uit je eigen omgeving vertrekt is het inderdaad raadzaam om er de tijd voor te nemen. Mocht je vragen hebben over omgeving Eindhoven hoor ik het wel. Succes ermee.
 
Bovenaan