Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

De Wolf

Well-known member
Haha, je kent me toch slecht.
Ten eerste: ik zet dan mijn auto daar neer waar de sleepdienst ook niet mag komen. Namelijk in een werkgebied.
Ten tweede: voor de ING zal ik nooit werken. Ik werk alleen voor de echt grote boeven.
Je zat dus bij Wille wortel
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Vandaag dus in Uithoorn geweest. Daar ga ik geen woorden aan vuil maken.
Wel heb ik, zowel op de heen- en terugreis, vriendelijk gezwaaid naar de trein die naast de A28 rijdt.
Geen enkele reactie terug. Er zal wel geen Kip in gezeten hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja hallo, ik zat in die stinkende diesel van Blauwnet en heb bij Dalfsen keurig uit het raam hangend gedag gezegd naar je maar ook bij mij helaas geen enkele reactie terug. Volgende keer stap ik wel even uit.
 

gevegt

Well-known member
Ja hallo, ik zat in die stinkende diesel van Blauwnet en heb bij Dalfsen keurig uit het raam hangend gedag gezegd naar je maar ook bij mij helaas geen enkele reactie terug. Volgende keer stap ik wel even uit.
Doe dat en dan ploppen we er 1 op het mooie station van Dalfsen. (y)
 

Eef de Kip

Well-known member
Begin juli ga ik weer naar zus de Kip dus dan ben ik om een uur of 1 bij je dus zet zet maar vast eentje koud 👍.
Ik vond Dalfsen oost anders ook een mooi station
 

De Wolf

Well-known member
Friesland heeft er weer een Unesco werelderfgoed bij. Daarbij komt het totaal op 3 (Waddenzee, Planetarium en Woudagemaal).

Oja, Nederlands Limburg heeft nog steeds niets. Net als Zeeland en die provincie van gevegt.
 
Bovenaan