Het grote Serie topic!

Eef de Kip

Well-known member
plus 1, ben ook opeens een beetje klaar met series, wellicht een overkill aan series gezien. Ozark S2 vorige maand bekeken en was wel ok maar ben nu wel eventjes klaar met een serie. Had er een stuk of 20 klaar gezet in mijn lijst maar op de 1 of andere manier is er geen eentje die me voldoende trekt.
 

zwammy

Well-known member
Somewhere between lijkt me wel reuze interessant. Zag ik gisteren bij de nieuwe releases staan. Ga ik morgen aan beginnen.
 

Maasveld

Well-known member
Bij mij heeft het ook even op een laag pitje gestaan, maar laatst eens begonnen aan Shooter. Dat is wel een toppertje. Verder wil ik Mayans M.C. spin-off van Sons of Anarchy, ook wel een kans geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Serie topic!

Shooter wil ik wellicht ook wel weer oppakken. Verder kijk ik ook wat minder series.
 

Eef de Kip

Well-known member
Bij mij heeft het ook even op een laag pitje gestaan, maar laatst eens begonnen aan Shooter. Dat is wel een toppertje. Verder wil ik Mayans M.C. spin-off van Sons of Anarchy, ook wel een kans geven.

S1 vond ik ook prima. S2 werd al een stuk minder vond ik. Net als Designated survivor.
 

zwammy

Well-known member
Vertel, wat kan ik verwachten?

Serie uit de middeleeuwen. vent word genaaid door de elite, vlucht met zijn zoon en bouwt een nieuw leven op. Ga ervan uit dat die nog wraak gaat nemen maar zover ben ik nog niet.
 
Bovenaan