Het grote Serie topic!

zwammy

Well-known member
Pfff, dank. Zijn er genoeg.

Heb in mijn lijst Ozark, La Mante, The confession tapes, Frontier, The Last Kingdom, Limitless, The Keepers, Amanda Knox, Wormwood en The Witness staan. Die moet ik nog kijken, La Mante kreeg ik door van een collega en zie dat dit met Carole Bouquet is, daar was ik vroeger verliefd op :). Frontier doet nog niet veel met mij dus begin met La Mante. Seven seconds zet ik op mijn lijst Abu. Zitten hier trouwens titels bij die ik gelijk weg kan gooien? Ik vond making a murderer erg slecht dus dat is het niet voor mij dat soort series.
 

JFK

Well-known member
Pfff, dank. Zijn er genoeg.

Heb in mijn lijst Ozark, La Mante, The confession tapes, Frontier, The Last Kingdom, Limitless, The Keepers, Amanda Knox, Wormwood en The Witness staan. Die moet ik nog kijken, La Mante kreeg ik door van een collega en zie dat dit met Carole Bouquet is, daar was ik vroeger verliefd op :). Frontier doet nog niet veel met mij dus begin met La Mante. Seven seconds zet ik op mijn lijst Abu. Zitten hier trouwens titels bij die ik gelijk weg kan gooien? Ik vond making a murderer erg slecht dus dat is het niet voor mij dat soort series.

La mante is geweldig en ja die mevrouw van Four your eyes only ziet er niet onaardig uit.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb nog even bij mijn Netflix account in kijk activiteit gekeken, wat van mijn actuele Netflix historie:

Manhunt Unabomber: Vond ik erg te gek.
3%: Braziliaans, futuristisch. 3% van de bevolking krijgt de kans op een utopisch eiland te mogen leven ipv in het verwoeste criminele armoedzaaiende Brazili?. Tests, verraad en mysterie. Ook wel een prima serie. Niet fantastisch, maar wel de moeite waard.
Dark: Duits en ingewikkeld qua wie hoort ook weer bij wie. Iets met tijdreizen en gebeurtenissen die zich blijven herhalen. Hou je de kop er bij is het een prima serie.
Ozark: Aanrader!
Frequency: Vond ik ook wel okay

Making a Murderer vond ik ook niks, had het een uur (of om mijn part 90 minuten) geduurd, okay, maar 10 uur van dat rechtbankgezeik vind ik ook niks. En aan het eind ben je precies waar je was toen je begon. Heb het ook niet uitgekeken, maar mijn vrouw houdt wel van rechtbankdrama.
 

Eef de Kip

Well-known member
Heb in mijn lijst Ozark, La Mante, The confession tapes, Frontier, The Last Kingdom, Limitless, The Keepers, Amanda Knox, Wormwood en The Witness staan. Die moet ik nog kijken, La Mante kreeg ik door van een collega en zie dat dit met Carole Bouquet is, daar was ik vroeger verliefd op :). Frontier doet nog niet veel met mij dus begin met La Mante. Seven seconds zet ik op mijn lijst Abu. Zitten hier trouwens titels bij die ik gelijk weg kan gooien? Ik vond making a murderer erg slecht dus dat is het niet voor mij dat soort series.

La Mante dus eerst maar 's kijken als ik jou was. Witness heb ik er ook in staan, Frans toch ook? The Last Kingdom, Limitless, The Keepers, Amanda Knox, Wormwood heb ik ook voorbij zien komen maar trekken me niet echt.
Wat Abu zegt, daarna verder met Ozark, hele toffe serie.
 

ElSimao

Active member
Toen ik 13 ofzo was, mocht ik 1x per week langer opblijven om Sunset Beach te kijken. Hele vette serie vond ik dat destijds. Lekker Amerikaans en over the top. Ik heb een paar neefjes die iets jonger zijn en het kijken van Sunset Beach werd echt een dingetje. Leuke tijden waren dat.

In mn 20er jaren had ik op een gegeven moment een vriendinnetje dat into GTST was en ik heb dat een keer met haar bekeken. Uiteraard deed de ElSimao alsof ie er geen zak aanvond, maar stiekem onthield ie de link om het zelf toch zeker wel een jaar trouw te volgen. Uiteindelijk raakte ik gefrustreerd door het gebrek aan actie en progressie. Het is iedere keer weer hetzelfde (vergezochte) gezanik, maar op een heleboel gepraat na, gebeurt er nooit wat.

Vorig jaar begonnen met Game of Thrones maar daar had ik na 1 aflevering geen zin meer in. Verder had je nog Prison Break en iets met vampieren, maar daar hoorde je vaak vrouwen over, dus dat is niks voor mij.

Uiteindelijk haalt toch niks het bij de X-men.
 

Abubakari

Well-known member
In de Vara Gids staat een lovend stuk over Ash vs Evil Dead, iemand die die serie gezien heeft en zo ja, is het wat?
 

Abubakari

Well-known member
Net seizoen 1 van Casa di Papel (oid) afgerond. Moet zeggen dat ik er een erg dubbel gevoel bij heb. Het lijkt soms wel een soap met al die romantische ontwikkelingen en ik stoor me aan de overdosis idioot ongeloofwaardige dingen.

SPOILER ALERT ALLEEN LEZEN ALS JE DE SERIE AL GEZIEN HEBT
Je plant een overval tot in de puntjes en dan neem je een stel boeven waarvan sommige uit Bassie & Adriaan lijken te komen?
Om maar eens iets te noemen. En zo kan ik nog wel een zootje opnoemen. Neemt niet weg dat het zijn sterke punten ook wel heeft, maar het had zoveel beter (en geloofwaardiger) kunnen zijn als ze de romkom elementen weg hadden gelaten en de boevenbende gewoon een stel niets ontziende pro's waren geweest (wat ik had gedaan als ik de boel georganiseerd had) in plaats van Peppie & Kokkie (Oslo & Helsinki) en nog wat van die prutsers en halfzachte beginnelingen.
En dan die professor, alles tot in de puntjes uitgedacht en dan ga je zoveel risico nemen door met die agente te gaan rommelen? Okay, het levert hem ook info op, maar het risico is te groot en risico wil je toch juist vermijden? Les 1 van de cursus heist voor beginners.

Nou ja, ondanks alles het aanzien wel waard, maar toch een gemiste kans en naar mijn mening geen absolute topper.
 

Eef de Kip

Well-known member
In de Vara Gids staat een lovend stuk over Ash vs Evil Dead, iemand die die serie gezien heeft en zo ja, is het wat?

Ben ik ook wel benieuwd naar, trekt me eerlijk gezegd niet zo maar goed, dat heb ik wel vaker gehad terwijl het dan achteraf best een aardige serie bleek te zijn.
 

Abubakari

Well-known member
In de Vara Gids staat ook een stuk over de Bhagwan docu serie, schijnt ook wel erg te gek te zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Net seizoen 1 van Casa di Papel (oid) afgerond. Moet zeggen dat ik er een erg dubbel gevoel bij heb. Het lijkt soms wel een soap met al die romantische ontwikkelingen en ik stoor me aan de overdosis idioot ongeloofwaardige dingen.

Seizoen 2 ook gezien, mijn eindoordeel is dat het wel een prima serie is ondanks de eerder genoemde minpunten. Mi senorita vond het wel erg buenos.
 

MWLC

Well-known member
Zijn Zaterdag met Godless begonnen. De 1e aflevering vonden we best wel oke,vanavond de tweede gezien,en die viel behoorlijk tegen.
 

MWLC

Well-known member
Ik dacht dat 30 april de eerste aflevering van seizoen 5 op Netflix kwam en dan elke week een nieuwe erbij. Ik wacht vaak tot het hele seizoen er op staat.

Klopt. We hadden gister gebeld,en het klopt wat jij zegt. Wij wachten ook tot het hele seizoen erop staat.
 
Bovenaan