Het grote Serie topic!

JFK

Well-known member
Mensen die wel mijn advies opgevolgd hebben en m gewoon gekeken hebben? Net afgelopen, volgende afleveringen komen begin april nog uit. Heerlijke serie :duim:

Ik ben er mee begonnen en zit nu op aflevering 4.
Hij is geweldig!
 

Abubakari

Well-known member
Okay, beginnen we deze of volgende week. Ben wel benieuwd.

Seizoen 2 van the Sinner:
Prima serie, maar ik meen me te herinneren dat het een afgeronde boel was. Weet niet of het dan een goed idee is er nog een seizoen aan vast te plakken, maar dat zien we dan wel weer.

Ach, die Makanaky is natuurlijk wel een beetje een wannabe snob, al ben ik hem nog steeds dankbaar voor zijn boekentip "Schurkenbloed". Geweldig boek was dat.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Afgelopen week billions gezien, leuke serie, beetje wallstreet achtig, met lekker veel geld.
Inspirerend.
 

zwammy

Well-known member
The Sinner gaat verder over de inspecteur, verhaal was idd afgelopen. Mensen bekend met Frontier?
 

Eef de Kip

Well-known member
The Sinner gaat verder over de inspecteur, verhaal was idd afgelopen. Mensen bekend met Frontier?

Ja, beide seizoenen gezien, mwah. Keek makkelijk weg met verstand op 0 maar ik kan er zo 10 opnoemen die ik beter vond maar goed, ieder z'n eigen smaak natuurlijk. Was iig zeker niet slecht.
 

Janssen

Well-known member
JFK vind hem goed maar die is ook voor Feyenoord en Hertha. Nu weet ik dus nog niet of ik die serie moet kijken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Goed, mocht je nog toppers hebben strooi ze hier maar op :duim:

Tsja, moet eerlijk zeggen dat de lat niet zo heel hoog ligt, hoewel, ik heb ook wel wat series afgekapt de laatste tijd. Ik weet niet waar je van houdt maar ik heb de laatste tijd een paar ijslandse series gekeken (Trapped, the Cliff) en Fortitude,speelt zich af in Groenland, 1e seizoen heel goed en het 2e een tikje weird maar keek lekker weg. Die bevielen me prima maar goed, daar moet je maar net van houden natuurlijk. Altered Carbon, een SF vond ik echt tof.
Top of the Lake,speelt zich af in Nieuw Zeeland. Een Franse serie, La Mante vond ik erg goed. Een Belgische (Waals) serie, The Break, ook erg tof.
De Engelse Sherlock Holmes vind ik een aanrader. 3 seizoenen Fargo. The Bridge, maar dan wel de originele hoewel die er volgens mij niet eens op staat op Netflix.
Sense 8 vond ik heel goed.
Nou ja, je moet maar kijken wat je er mee doet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh ja, die Marvel series vind ik ook wel ok, Jessica Jones, Luke Cage, Iron fist.

Edit. Ozark, travelers,The Expanse (SF)

Edit 2, Shooter, Ray Donovan (voor mij echt 1 van de beste series), Penny Dreadful, Black Sails, Bloodline, Marco Polo, The Americans, the Blacklist, Homeland.

Nou, zoek het verder maar uit.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan