Het grote Serie topic!

zwammy

Well-known member
Trouwens mensen bekend met You?

Wat een meesterlijke serie is dat zeg.

Nou vooruit Eef, de beste verhaallijn en plot.
 

Batigoal

Well-known member
Zijn er andere mensen hier die de Marvel Netflix-series hebben gekeken? Ze zijn van wisselende kwaliteit, maar er zitten prima seizoenen tussen. Alleen omdat Disney, de eigenaar van Marvel, dit jaar een eigen streamingdienst start zijn de series geannuleerd en het is nog onbekend of ze terugkomen.
 

Hankie

Well-known member
Zijn er andere mensen hier die de Marvel Netflix-series hebben gekeken? Ze zijn van wisselende kwaliteit, maar er zitten prima seizoenen tussen. Alleen omdat Disney, de eigenaar van Marvel, dit jaar een eigen streamingdienst start zijn de series geannuleerd en het is nog onbekend of ze terugkomen.

Yep alleen merk ik dat sommige series geen 2e seizoen hadden moeten maken.
 

Batigoal

Well-known member
Yep alleen merk ik dat sommige series geen 2e seizoen hadden moeten maken.

Jessica Jones hadden ze achterwege mogen laten; ik werd juist enthousiast dat ze bij seizoen 2 van Luke Cage en Iron Fist een aantal fouten van de eerste seizoenen hadden rechtgezet en interessante verhaallijnen wisten op te zetten. Zonde dat die nu waarschijnlijk niet worden uitgewerkt. Disney gaat zich qua series richten op bekendere helden en die uit de films, dus die bedienen een ander publiek.
 

Hankie

Well-known member
Jessica Jones hadden ze achterwege mogen laten; ik werd juist enthousiast dat ze bij seizoen 2 van Luke Cage en Iron Fist een aantal fouten van de eerste seizoenen hadden rechtgezet en interessante verhaallijnen wisten op te zetten. Zonde dat die nu waarschijnlijk niet worden uitgewerkt. Disney gaat zich qua series richten op bekendere helden en die uit de films, dus die bedienen een ander publiek.

Luke Cage s2 kon mij niet vangen, maar goed dat is smaak. Hopelijk valt de Disney invloed mee zoals het ook nog meevalt met Star Wars.
 

Reinoud

Well-known member
In twee dagen tijd seizoen vier van The Bridge gezien. Briljante serie!

La Mante aan mijn lijst toegevoegd :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Mijn volgende is Bad Blood. Eigenlijk de zoveelste standaard mafiaserie, al is deze wel (deels) gebaseerd op feitelijke gebeurtenissen. Als je van het genre houdt kijkt ie wel lekker weg.
 

Totti

New member
Voor de liefhebbers van blackmirror is de laatste die uitgekomen is, bandersnatch, een enorme aanrader. Het is een interactieve aflevering, waar je d.m.v. keuzes door de aflevering heen jezelf kiest wat je te zien krijgt.
 

Abubakari

Well-known member
Vergeet You niet :duim:

Na 7 afleveringen vind ik het meer een vrouwenserie. Hoop romantische ontwikkelingen met een gestoorde gast die ook nog eens een oervervelende kwast is. Beetje wannabe Dexter, maar dan heel veel minder. Personages waar ik niet in geloof, zo clich? zijn ze, gebeurtenissen die nergens op slaan. Die gast is "toevallig" overal waar zij ook is en zij vindt dat niet gek. En dan heb ik het nog niet eens over waar hij allemaal mee weg komt, waar schijnbaar geen haan naar kraait. Ook niet heel geloofwaardig.

Ik vind het kortom allesbehalve meesterlijk. Volgende zwammy tip sla ik denk ik even over. ;)
 

zwammy

Well-known member
Moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben. De eerste 4 afleveringen vond ik echt goed in elkaar zitten, daarna werd het idd erg ongeloofwaardig.
 

Abubakari

Well-known member
Moet eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben. De eerste 4 afleveringen vond ik echt goed in elkaar zitten, daarna werd het idd erg ongeloofwaardig.

He, gelukkig. Ik dacht al dat je behalve van heel slechte muziek nu ook van slechte series hield.

Die hoofdpersoon ook, ziet er uit als een kruising tussen Beavis & Butthead met de uitstraling van de dooie muggen die in de zomer in de vensterbank van een ranzige kamer liggen, maar wel omkomen in de lekkere wijfe. Ja, daa-aag. Ga toch weg hou toch op.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan