Het grote Serie topic!

Abubakari

Well-known member
Tip van de week is wat mij betreft The Sinner (Netflix, 8 afleveringen, 1 seizoen, afgerond verhaal, komt daarom ook geen tweede seizoen van).

The Sinner is gebaseerd op het gelijknamige boek van Petra Hammesfahr en gaat over een jonge moeder die plotseling overvallen wordt door een vlaag van woede en daardoor een openbare daad van geweld pleegt. Het incident is de start van een verrassende misdaad thriller, waar de vraag niet is wie of wat – maar waarom. Een losgeslagen onderzoeker raakt geobsedeerd door de zaak en het ontdekken van de motieven van de vrouw en samen bewandelen zij een pad in haar psyche en naar de verborgen geheimen uit haar verleden.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb deze week vakantie, dus die gaat wel aan bod komen. Ben benieuwd.

Overigens net klaar met de eerste 3 seizoenen van Peaky Blinders. Wat een heerlijke sfeer heeft die serie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
1001 series op Netflix en kijk alleen maar die gevangenis-docu's, hahaha.

Ik heb vaak na een seizoen (of twee) wel genoeg van een serie. Dan komen er nieuwe rollen bij, vaak vervelende lui om het 'spannend' te houden, en daar hou ik niet van. Game of Thrones is een verschrikking voor mij, zeg maar.
 

Batigoal

Well-known member
Herken dat wel. Ik heb ?berhaupt geen geduld/geen zin om langere tijd een serie te volgen.

Al heb ik vorige week wel het veelgeprezen Designated Survivor gekeken. Aardig, maar ik ergerde me aan hoe overdreven Amerikaans het is. Dan heb ik al geen behoefte aan seizoen 2.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vond de eerste aflevering nog niet veel eerlijk gezegd. Weinig tempo en die kerel is zo'n slappe lul.

Inderdaad, veel gelul weinig wol, booooring. Ben er de eerste keer bij in slaap gevallen en bij de tweede keer was ik blij dat de aflevering eindelijk voorbij was.
 

Abubakari

Well-known member
Op het gevaar af dat je ze al gezien hebt... Uit mijn hoofd wat series die ik op Netflix gezien heb en die ik goed vond: Fargo, Lilyhammer, the Sinner, Ozark, Narcos, Bloodline s1 en s2 (seizoen 3 vond ik niet veel meer aan), Weeds zal er wellicht niet meer op staan, maar dat vond ik wel een geweldige serie, alle 7 seizoenen achter elkaar gezien!
 

Marinos

Well-known member
Op het gevaar af dat je ze al gezien hebt... Uit mijn hoofd wat series die ik op Netflix gezien heb en die ik goed vond: Fargo, Lilyhammer, the Sinner, Ozark, Narcos, Bloodline s1 en s2 (seizoen 3 vond ik niet veel meer aan), Weeds zal er wellicht niet meer op staan, maar dat vond ik wel een geweldige serie, alle 7 seizoenen achter elkaar gezien!
Thanks, zitten er een paar tussen die ik nog niet gehad heb!
 
Bovenaan