Het grote Serie topic!

Ska P 187

Well-known member
Snowfall, mooie serie over de opkomst van crack in de USA (met goede muziek!)
Peaky Blinders, goede Engelse serie over een (halve?)zigeuners familie/gang in Birmingham net na de 1e wereldoorlog.
Graves, lekkere lichte makkelijk wegkijk serie over een ex president en zijn gevolg/ familie die nog het een en ander aan foute daden op het eind van zijn leven recht wil zetten. Lekkere korte half uur afleveringen.
Taboo, nogal duistere serie, misschien wat voor Satyr, over ja wat.. Het speelt zich af zo rond de 18e eeuw volgens mij in het rauwe London van die tijd
en naruurlijk nog Vikings, weer een nieuw seizoen (5?) en de eerste 3 afleveringen zitten er al weer op. Allen goed te doen.
 

MWLC

Well-known member
Het vrouwtje ook weer blij,net bericht in haar inbox gekregen dat Homeland seizoen 6 op netflix is begonnen. Vanavond de laatste aflevering van the sinner seizoen 1 kijken.
 

Abubakari

Well-known member
iemand "Dark" gezien?

Ja.

Een serie waar je de kop aardig bij moet houden. Was soms wel eens even kwijt wie nu ook weer wie was cq bij welke familie iemand hoorde. En dan wordt het gaandeweg alleen nog maar gecompliceerder. Maar wel een primaserie verder. En Deutsch, al zou je dat niet denken bij de titel.
 

JFK

Well-known member
Ja.

Een serie waar je de kop aardig bij moet houden. Was soms wel eens even kwijt wie nu ook weer wie was cq bij welke familie iemand hoorde. En dan wordt het gaandeweg alleen nog maar gecompliceerder. Maar wel een primaserie verder. En Deutsch, al zou je dat niet denken bij de titel.

Inderdaad, je moet geestelijk topfit zijn om die serie te volgen. Ik was een paar het ook even kwijt. Ik vond alleen het einde een beetje teleurstellend.
 
Bovenaan