Het grote Serie topic!

Maasveld

Well-known member
Als je niet van knokpartijen, lekkere wijven, goeie actie en boeventuig houd moet je vooral niet kijken.

Voor mij de beste van de afgelopen jaren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Na 1,5 seizoen moet ik zeggen dat ik een donkerbruin vermoeden heb dat uiterlijk geen onbelangrijke factor was in bij de casting voor de vrouwelijke rollen. Verder ook een prima serie
 

Hankie

Well-known member
Ik ben prison break nog aan het afronden. Maar daarna komt het nieuwe seizoen van president Underwood!
 

Janssen

Well-known member
Is 13 Reasons Why hier al voorbij gekomen?

Zware kost zeg. Het begon wat langzaam maar toen ik er eenmaal in zat ben ik niet meer gestopt met kijken, heel heftig verhaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was al voorbij gekomen. Staat wel op mijn lijstje, maar dan moet ik wel in de stemming zijn voor iets heftigers.
 

Hankie

Well-known member
Jazeker een heftig verhaal heel aangrijpend zeker de laatste afleveringen.

House of Card Season 5 vond ik ietwat tegenvallen.

Iemand nog andere aanrader?
 

Janssen

Well-known member
Laatste aflevering was echt bizar, heb met open mond zitten kijken.

Ik kwam er trouwens pas na een paar afleveringen achter dat de moeder gespeeld wordt door Kate Walsh. Die hadden ze goed afgeschminkt zeg. Speelt wel echt een klasse rol.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is 13 Reasons Why hier al voorbij gekomen?

Zware kost zeg. Het begon wat langzaam maar toen ik er eenmaal in zat ben ik niet meer gestopt met kijken, heel heftig verhaal.

Inderdaad erg heftig. En veel vraagtekens achteraf ook.
 

Reinoud

Well-known member
Begonnen aan Peaky Blinders. Rauwe serie die zich in 1919 Birmingham afspeelt. Voorlopig bevalt het goed.
 
Bovenaan