Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stc

Well-known member
Er zal eerst een keuze gemaakt moeten worden of Cocu mag blijven. Brands gaf hem gisteren een heimelijke klap door te stellen dat het mentaal niet op orde is.

Klopt, maar Brands is hier net zo schuldig aan. Zal op woensdag nog even met ome Toon praten.
 

JMD

Well-known member
Overgangsjaar dus. Kwalificeren ze zich natuurlijk weer niet eens voor Europees voetbal.... :(

'Weer' niet eens?? PSV is op Porto en Barcelona na de ploeg die het langst ononderbroken Europees actief is...

De laatste keer dat PSV geen Europees speelde was in het seizoen 1973-1974...
 

JMD

Well-known member
Er zal eerst een keuze gemaakt moeten worden of Cocu mag blijven. Brands gaf hem gisteren een heimelijke klap door te stellen dat het mentaal niet op orde is.

Dat zeg ik het hele jaar al... Veel te slechte instelling, elk duel lijkt het alsof ze de eerste helft denken 'het komt wel goed'... Vorig jaar hadden ze daar ook aan het begin van het seizoen last van. Doordat dat toen nog goed kwam heb je best kans dat er spelers dachten dat dit ook dit jaar weer goed gaat komen, alleen hebben we nu te maken met een ijzersterk Feyenoord dat geen punten laat liggen...

Maar is dat gebrek aan honger Cocu aan te rekenen?
 

gevegt

Well-known member
'Weer' niet eens?? PSV is op Porto en Barcelona na de ploeg die het langst ononderbroken Europees actief is...

De laatste keer dat PSV geen Europees speelde was in het seizoen 1973-1974...
Waarom trap je er elke keer toch weer in?
 

Eresd?g?

Banned
'Weer' niet eens?? PSV is op Porto en Barcelona na de ploeg die het langst ononderbroken Europees actief is...

De laatste keer dat PSV geen Europees speelde was in het seizoen 1973-1974...
Zo moet je het woordje weer niet lezen. Bedoel meer dat zoiets Nederland weer moet overkomen.
 

gevegt

Well-known member
Dat zeg ik het hele jaar al... Veel te slechte instelling, elk duel lijkt het alsof ze de eerste helft denken 'het komt wel goed'... Vorig jaar hadden ze daar ook aan het begin van het seizoen last van. Doordat dat toen nog goed kwam heb je best kans dat er spelers dachten dat dit ook dit jaar weer goed gaat komen, alleen hebben we nu te maken met een ijzersterk Feyenoord dat geen punten laat liggen...

Maar is dat gebrek aan honger Cocu aan te rekenen?
Dat laatste weet ik niet. Wat ik wel tegen Feyenoord zag was een gebrek aan elkaar op het middenveld helpen. Vooral Pr?pper en Guardado liepen helemaal verkeerd als we de bal met hadden. Later ging dat beter, maar het was te laat en te weinig.
 

stc

Well-known member
Het gaat mij erom dat er volgend jaar weer een team staat wat het kampioenschap kan binnenhalen.

Ik zie tweewekelijks in het stadion wat er verbeterd kan worden aan het spel, maar dit houdt ik voor me.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfer topic

Ik zie tweewekelijks in het stadion wat er verbeterd kan worden aan het spel, maar dit houdt ik voor me.

Lekker ego?stisch. Is de nederlaag dus meer jouw schuld dan die van Zoet...
 

stc

Well-known member
Heeft er niks mee te maken. Een Cocu en consorten kunnen zelf zien wat er schort aan het spel en wat er verbeterd kan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan