Komende zomer wordt er een leegloop verwacht. Onder andere Guardado, Pr?pper en Zoet zullen waarschijnlijk vertrekken. Tel daarbij op de huurlingen van Ginkel, Siem de Jong en Zichenko die ook zullen vertrekken. Met name het middenveld zal versterkt moeten worden. Met alleen Ramselaar en Hendrickxs aangevuld met jeugd red je t niet. Benieuwd hoe PSV dit gaat managen.
Bazoer huren van de Volkswagens.
Zowel Zoet als Pr?pper hebben aangegeven klaar te zijn voor een nieuwe stap. Ze kunnen proberen van Ginkel over te nemen maar Chelsea vraagt wel de hoofdprijs verwacht ik. Niet onder de 10 miljoen in ieder geval.Ik denk dat het wel mee zal vallen. Waarom zou Zoet vertrekken? Verder verwacht ik dat PSV een of meer van die huurlingen weet te behouden. Voor Pr?pper is al een paar keer concrete interesse geweest, maar dat is nooit doorgegaan en die jongen is ook nog niet uitgeleerd.
De vraag is alleen wat voor soort club er op Zoet zit te wachten? Misschien dat hij net als Cillessen een bekerkeeper wordt bij een grote club, maar in de categorie onder de top zie ik Zoet ook niet zo snel basiskeeper worden.
Subtop Duitsland ofzo, kan prima.