Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Al voor de blessure van Guardado was PSV ge?nteresseerd in De Guzman, dus ik denk dat Cocu er sowieso een extra middenvelder bij wil hebben.
 

JMD

Well-known member
Dan liever Van Ginkel dan De Guzman of Fer.

Maher heeft zijn kansen gehad, en zal die bijv donderdag ook wel weer krijgen. Maar pakt ze steeds niet. En na 3 jaar is de maat wel vol.
 

Keyser S?ze

New member
Ik vroeg mij af voor wie Van Ginkel gaat spelen. Voor Guardado? Voor Hendrix? Of voor Pr?pper?

Of gaat hij gewoon verder waar hij bij zijn vorige clubs ook mee bezig was, namelijk op de bank zitten?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij de lijn van gisteren doorzet het laatste. Anders neem ik aan dat de goedkope Hendrix wordt opgeofferd.
 

Shayman

New member
Ik vroeg mij af voor wie Van Ginkel gaat spelen. Voor Guardado? Voor Hendrix? Of voor Pr?pper?

Of gaat hij gewoon verder waar hij bij zijn vorige clubs ook mee bezig was, namelijk op de bank zitten?

Er komen genoeg wedstrijden en nu is Guardado er even uit en het kan ook maar zo met Pr?pper of Hendrix een keer gebeuren dat ze een schorsing of blessure hebben en dan is het wel lekker dat je 5 goede middenvelders hebt voor die 3 plekken met Schaars als back-up. Voor de backs, spits en vleugels hebben we ook goede vervangingen beschikbaar. Centraal achterin is het wat krapper dus daar kan Hendrix ook maar zo eens nodig zijn want alleen Isimat is daar verder met wat ervaring.

Prima aanvulling op de selectie wat mij betreft dus.
 

gevegt

Well-known member
Helemaal mee eens. vGinkel is een aanvulling en geen zekerheidje voor de basis, helemaal niet als ik het gisteren zo zag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan