Atletico en Villarreal zeker, Valencia volgen smij niet eerder dan deze week.Dan is de interesse er dus wel geweest en is het vreemd dat hij er toen niet op is gegaan. Nadien hebben overigens ook al Spaanse ploegen ge?nformeerd. Iig Atletico Madrid en ik meen dat ik Villarreal en Valencia ook voorbij heb zien komen.
Volgens mij werd erin de winsterstop en het vorige seizoen enkele keren melding gemaakt van zeer aardige clubs die belangstelling voor hem hadden maar waar hij niet naar toe wilde. Dat blijf ik merkwaardig vinden.
haha, Max en SM liggen weer in een deuk.Zo merkwaardig is dat niet, Bakkali kon wel weg, maar dat waren niet de clubs waar hij naartoe wilde. Dat je als 18-jarige jongen (met idd een stuk of 5 duels in PSV1 op je CV) in zo'n geval weinig te kiezen hebt snapte hij niet. Die interesse van United of City is er nooit geweest. Of die hebben alleen zijn duel tegen Zulte en NEC gezien en toen dachten ze dat het wel wat was en toen ze vervolgens zijn CV bekeken kwamen ze erachter dat het niet veel was...
Is inderdaad de volgende in het rijtje Owusu Abeyie, Drenthe, ...
JMD zit er gewoon naast hoor. Er is interesse geweest en dan mogen SanMark. en ik het volgens mij zonder te trollen het opmerkelijk vinden dat Bakkali niet eerder eieren voor zijn geld heeft gekozen en eerst een conflict twee jaar heeft laten voortduren.
Je hebt het dus blijkbaar gevolgd.
Wat is zijn reden volgens jou dan geweest?
JMD zit er gewoon naast hoor. Er is interesse geweest en dan mogen SanMark. en ik het volgens mij zonder te trollen het opmerkelijk vinden dat Bakkali niet eerder eieren voor zijn geld heeft gekozen en eerst een conflict twee jaar heeft laten voortduren.
haha, Max en SM liggen weer in een deuk.
Schijt je een keer niet op PSV en is het weer niet goed.
Het is Memphis.Ja dit was wel de laatste keer.
Slechte zaak hoe PSV al die talenten aan het kapot maken is. Gelukkig heeft Bazoer dat bijtijds gezien.
En mazzel voor Depay dat hij pas op latere leeftijd bij PSV is gekomen, daardoor is zijn basis nog wel goed en daar heeft hij de afgelopen jaren goed op kunnen teren.
Het is Memphis.
Op de vorige versie van dit mooie forum was er een topic waar alles uitgebreid besproken is. Dat is jullie waarschijnlijk ontgaan?