Die blijft dus nog een jaar.PSV wijst bod van 10.000.000 van Zenit op Wijnaldum af.
Cheap Russians...
Dat mag ik hopen. Altijd goed om de beste middenvelder van Nederland in je team te hebben.Die blijft dus nog een jaar.
Die blijft dus nog een jaar.
Wat heeft Wijnaldum daarmee te maken?Dat mag ik hopen. Altijd goed om de beste middenvelder van Nederland in je team te hebben.
Ga eens snel uit je Max modus.Wat heeft Wijnaldum daarmee te maken?
Even te verduidelijking. Bedoel je met Nederland de Eredivisie of het Nederlands elftal?Ga eens snel uit je Max modus.
Beide.Even te verduidelijking. Bedoel je met Nederland de Eredivisie of het Nederlands elftal?
Ik las dat FC Twente interesse had in Tamata. Dan zijn ze serieus wat treedjes lager aan het kijken.
Dan kun je als FC Twente beter Dico Koppers houden. Geen idee wat hij qua salaris vangt en het is ook zeker geen geweldenaar maar wel beter als Tezzy.Lijkt mij dat hij backup wordt voor Schilder, maar dat je daar zelf geen jeugdspeler voor kan doorschuiven van het niveau Tamata is vrij droevig voor een club die de plek van Feyenoord wilde overnemen.
Het is allemaal de schuld van Schreuder.
Dan kun je als FC Twente beter Dico Koppers houden. Geen idee wat hij qua salaris vangt en het is ook zeker geen geweldenaar maar wel beter als Tezzy.
Volgens het AD wil Rekik naar een grotere competitie en vertrekt hij niet naar PSV.
En volgens VI is de transfer van Nicolas Isimat-Mirin bijna afgerond.
En gaat Wijnaldum weg