Het grote PSV nieuws topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Berghuis 4 goals in 4 wedstrijden vs J?rgensen 1 uit 4.

Dus je kunt weer gewoon jezelf zijn en optimistich richting het dolende PSV gaan.

Ik doelde wat betreft Jorgensen natuurlijk op vorig seizoen. Maar Berghuis is qua rendement inderdaad heel aardig aan dit seizoen begonnen. Evenals Boetius trouwens.
 

Abubakari

Well-known member
Ik doelde wat betreft Jorgensen natuurlijk op vorig seizoen. Maar Berghuis is qua rendement inderdaad heel aardig aan dit seizoen begonnen. Evenals Boetius trouwens.

Zo'n MVP was die Lozano vorig seizoen toch niet bij PSV?:D

Ik ben wel benieuwd, PSV mag niet verliezen, Feyenoord net een CL wedstrijd achter de kiezen, maar Feyenoord is wel een stuk stabieler dan PSV dit seizoen. Al vond ik Feyenoord tot nu toe ook nog niet echt overtuigen dit seizoen. Mooi dat ie om 16.45 begint, kan ik hem na het amateurvoetbal live kijken.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo'n MVP was die Lozano vorig seizoen toch niet bij PSV?:D

Ik ben wel benieuwd, PSV mag niet verliezen, Feyenoord net een CL wedstrijd achter de kiezen, maar Feyenoord is wel een stuk stabieler dan PSV dit seizoen. Al vond ik Feyenoord tot nu toe ook nog niet echt overtuigen dit seizoen. Mooi dat ie om 16.45 begint, kan ik hem na het amateurvoetbal live kijken.
Feyenoord vooral buitenshuis niet overtuigend tegen Excelsior en Heracles waar bij beiden de gelijkmaker in de lucht hing. Ook vorig seizoen waren de uitwedstrijden in het laatste half jaar pover. Wat dat betreft moet PSV dus een kans maken.
 

Batigoal

Well-known member
In principe is dit in de competitie pas de eerste keer dat Feyenoord echte tegenstand krijgt. En voor deze groep nieuw om voor de tweede keer in een paar dagen een topwedstrijd te spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@ JMD:


PSV-bankzitter snapt niets van keuzes Cocu: "Het is onbegrijpelijk voor mij"



Joshua Brenet vindt het onbegrijpelijk dat hij nog altijd gepasseerd wordt door trainer Phillip Cocu. De PSV-back kende een slechte start van het seizoen, maar had wel op meer krediet gerekend.

Tegen NK Osijek en AZ (begin augustus) raakte Brenet zijn basisplek kwijt. Waarom hij die nu nog steeds niet terug heeft? "Zo'n vraag kan je beter aan de trainer stellen. Ik heb zelf ook een gesprek met Cocu gehad, ik weet het zelf ook niet waar het aan ligt. Ik weet wel dat ik wat mindere wedstrijden heb gespeeld. Maar om zo'n keuze te maken: dat is voor mij ook onbegrijpelijk. Ik werk hard om terug in het team te komen", zegt Brenet tegen Omroep Brabant.

"Voor mij voelt het wel als gebrek aan krediet. Het is onbegrijpelijk voor mij. Zo stond ik erin. Maar het blijft de keuze van de trainer. Als ik er weer mag staan, sta ik er meteen. Ik moet niet gefrustreerd raken. Ik moet voor het team m'n best doen, dat is ook het best voor mij", aldus Brenet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan Luckassen na afloop van Heerenveen - PSV. Mijn hemel, wat een selectie.
 

JMD

Well-known member
Joshua Brenet vindt het onbegrijpelijk dat hij nog altijd gepasseerd wordt door trainer Phillip Cocu. De PSV-back kende een slechte start van het seizoen, maar had wel op meer krediet gerekend.

Zeg maar dat krediet wat hij al meer dan 2 jaar aan het verspelen is.

Zoals PES5 terecht zegt: er kunnen een flink aantal PSV-ers wel een flinke spiegel gebruiken.
 

Pascallovic

Well-known member
Tot welke conclusie kwam hij?
Dat hij in de 16 soortgelijke kwaliteiten had, maar dat hij zich nog moet ontwikkelen in het binnenschieten van doelpunten.

Kan aan mij liggen maar juist de kwaliteiten van Ruud om in de 16 meter altijd op de juiste plek te staan, die heb ik niet bij Locadia gezien.
 

JMD

Well-known member
Dat hij in de 16 soortgelijke kwaliteiten had, maar dat hij zich nog moet ontwikkelen in het binnenschieten van doelpunten.

Kan aan mij liggen maar juist de kwaliteiten van Ruud om in de 16 meter altijd op de juiste plek te staan, die heb ik niet bij Locadia gezien.

Klopt. En tevens schoot Van Nistelrooy veel beter. Bij Locadia verdwijnt teveel naast en/of over. Verder was Van Nistelrooy sneller en veel bescheidener en kon d'n Ruud zich zelfs opladen voor een potje tegen Andorra.

Locadia is een goede spits voor een middenmootploeg, eigenlijk al niet goed genoeg voor PSV en de enige keer dat hij op het veld van Old Trafford of Bernabeu zal staan is bij een rondleiding.
 
Bovenaan