Al met al missen beide ploegen nu hun 'MVP'. Zal dus wel 0-0 worden.
Berghuis 4 goals in 4 wedstrijden vs J?rgensen 1 uit 4.
Dus je kunt weer gewoon jezelf zijn en optimistich richting het dolende PSV gaan.
Met die verdediging van PSV is het onmogelijk dat jullie niet scoren.Al met al missen beide ploegen nu hun 'MVP'. Zal dus wel 0-0 worden.
Ik doelde wat betreft Jorgensen natuurlijk op vorig seizoen. Maar Berghuis is qua rendement inderdaad heel aardig aan dit seizoen begonnen. Evenals Boetius trouwens.
Feyenoord vooral buitenshuis niet overtuigend tegen Excelsior en Heracles waar bij beiden de gelijkmaker in de lucht hing. Ook vorig seizoen waren de uitwedstrijden in het laatste half jaar pover. Wat dat betreft moet PSV dus een kans maken.Zo'n MVP was die Lozano vorig seizoen toch niet bij PSV?
Ik ben wel benieuwd, PSV mag niet verliezen, Feyenoord net een CL wedstrijd achter de kiezen, maar Feyenoord is wel een stuk stabieler dan PSV dit seizoen. Al vond ik Feyenoord tot nu toe ook nog niet echt overtuigen dit seizoen. Mooi dat ie om 16.45 begint, kan ik hem na het amateurvoetbal live kijken.
:jerry:@ JMD:
Locadia die zich vergelijkt met van Nistelrooymg:
Joshua Brenet vindt het onbegrijpelijk dat hij nog altijd gepasseerd wordt door trainer Phillip Cocu. De PSV-back kende een slechte start van het seizoen, maar had wel op meer krediet gerekend.
Tot welke conclusie kwam hij?Locadia die zich vergelijkt met van Nistelrooymg:
Dat hij in de 16 soortgelijke kwaliteiten had, maar dat hij zich nog moet ontwikkelen in het binnenschieten van doelpunten.Tot welke conclusie kwam hij?
Dat hij in de 16 soortgelijke kwaliteiten had, maar dat hij zich nog moet ontwikkelen in het binnenschieten van doelpunten.
Kan aan mij liggen maar juist de kwaliteiten van Ruud om in de 16 meter altijd op de juiste plek te staan, die heb ik niet bij Locadia gezien.