gevegt
Well-known member
Zoet en Hendrix hebben ook zat kansen gehad.
En gegrepen. Beide zijn op hun positie de beste van Nederland.
Zoet en Hendrix hebben ook zat kansen gehad.
En gegrepen. Beide zijn op hun positie de beste van Nederland.
Hier was ik al bang voor, voor deze opmerking.
Zou Luuk de Jong ook eens moeten doen.Je kopt hem er ook gewoon in.
Zou Luuk de Jong ook eens moeten doen.
Zou Luuk de Jong ook eens moeten doen.
Dat die hoekschop er tegen Heerenveen niet inging had weinig met de voorzet te maken.Moet ie wel de voorzetten krijgen...
Had ie moeten doen door op dat veld niet te acteren dat zijn been eraf lag.Dumfries neemt het op voor Lozano.
Lijkt mij niet zo heel handig om je voorbereiding op het nieuwe seizoen te starten zonder hoofd- en assistenttrainer die bij het WK-voetbal actief zijn. Je zit ook weer met de Europese voorronde wedstrijden die zelfs bij een landstitel dit seizoen vroeg zullen aanvangen.Jack van Gelder heeft bij Ziggo Sport het gerucht verspreid dat Mark van Bommel komend seizoen hoofdtrainer zal worden bij PSV, met van Marwijk als assistent. Voorlopig zegt van Marwijk van niets te weten, al verwacht hij wel (inkoppertje)dat van Bommel ooit hoofdtrainer zal worden in Eindhoven.
Dat is geen probleem meer. De weg ligt dus open.Lijkt mij niet zo heel handig om je voorbereiding op het nieuwe seizoen te starten zonder hoofd- en assistenttrainer die bij het WK-voetbal actief zijn. Je zit ook weer met de Europese voorronde wedstrijden die zelfs bij een landstitel dit seizoen vroeg zullen aanvangen.
En van Marwijk is beschikbaar...
Zoals te verwachten viel: de strafeis voor Lozano is verhoogd naar 3 duels onvoorwaardelijk.