Het grote PSV nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft waarschijnlijk te maken met de in de ogen van Barcelona erg partijdige arbitrage in de wedstrijd tegen PSV. Dat zijn ze natuurlijk niet gewend.

Een neutrale arbitrage was waarschijnlijk al teveel voor ze geweest.
 

Maasveld

Well-known member
Valdes heeft een statement gegeven waarin hij aangeeft de beslissing te hebben genomen vanwege de in zijn ogen te korte tijd tussen de 1/2 finale en het duel om plaats 3 en 4.
Tsja, men speelt 2 x 30 en daarna hebben ze iets van 1,5 uur rust. Dat was gisteren ook al zo. En verder: dat weet je van tevoren als je je deelname toezegt aan een toernooi, dan lees je je toch in??
Ze gingen er natuurlijk niet vanuit dat ze de halve finale zouden verliezen.
 

SanMark.

Well-known member
Tussen tweewekelijks bellen en weinig van je laten horen zit een groot verschil. Je zult Unuvar moeten inpalmen inderdaad, want dat gaat de Turkse bond geheid ook doen. Als je helemaal niets doet uit angst dat hij naast de schoenen gaat lopen, ja dan weet je zeker dat hij niet voor Oranje gaat kiezen.

Ik denk dat Unuvar in de toekomst een nuttige aanvulling voor Oranje kan zijn, dus waarom zou je dat lijntje met hem niet warm houden? Het is niet onmogelijk veel werk. Bij K?k?u is dat blijkbaar ook niet goed aangepakt:


Bron: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355651

Dat is toch knullig?



Je kunt moeilijk ontkennen dat calvinisme een typisch Nederlands trekje is. O wee als we iemand zich speciaal laten voelen omdat hij dan mogelijk naast zijn schoenen gaat lopen.

Als je ze een plek in de jeugdselecties geeft dan geef je toch al aan dat ze op de radar staan, en als ze dan echt goed zijn komen ze vanzelf bij Oranje terecht. Zeker de spelers die tot circa 20 jaar zijn, als een oudere speler zich plotseling spectaculair ontwikkeld kun je daar op dat moment speciale aandacht aan besteden.
 

SanMark.

Well-known member
Mooi zo, dan hebben ze geleerd van het verleden.

Dus je loopt zomaar wat te roeptoeteren, allerlei aannames te maken en dan blijkt de KNVB er toch wel moeite voor te doen.

Zo'n K?k?? is de moeite toch niet eens waard(nu nog niet tenminste), het zou een grof schandaal zijn als hij nu al geselecteerd word, dan devalueer je het selecteren van de spelers mee, en al die spelers hebben zakenwaarnemers , vrienden die hun zaken behartigen en daarvan is er niemand die een keer extra naar de KNVB kan bellen om te vragen hoe zij het zien qua loopbaan planning van zo'n speler ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die gozer krijgt een prominente rol in jeugdselecties. Dat is het voorportaal van het Nederlands elftal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Samen met Boulahrouz het voorbeeld van een succesvolle interland carri?re bij het Nederlands elftal. Als ze voor hun vakantieland hadden gekozen, dan hadden ze ook met hun inbreng waarschijnlijk geen grote toernooien gespeeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aan iemand als Kokcu missen we toch niks. Begrijp me niet verkeerd, voor Feyenoord kan hij een heel aardige speler worden. Maar veel hoger dan dat zie ik hem echt niet komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Aan iemand als Kokcu missen we toch niks. Begrijp me niet verkeerd, voor Feyenoord kan hij een heel aardige speler worden. Maar veel hoger dan dat zie ik hem echt niet komen.
Het gaat mij niet zo zeer om kwaliteit in deze, maar meer dat het heel weinig zegt als een speler roept voorlopig nog geen keuze te gaan maken. Weet niet wanneer Marokko weer een wedstrijd om het echie speelt, maar het kan zomaar zijn dat hij in oktober wel al een keuze maakt.
 

Batigoal

Well-known member
Dus je loopt zomaar wat te roeptoeteren, allerlei aannames te maken en dan blijkt de KNVB er toch wel moeite voor te doen.Zo'n K?k?? is de moeite toch niet eens waard(nu nog niet tenminste), het zou een grof schandaal zijn als hij nu al geselecteerd word, dan devalueer je het selecteren van de spelers mee, en al die spelers hebben zakenwaarnemers , vrienden die hun zaken behartigen en daarvan is er niemand die een keer extra naar de KNVB kan bellen om te vragen hoe zij het zien qua loopbaan planning van zo'n speler ?

Nee, maar met Mazraoui zat ik gewoon fout. Ik dacht me te herinneren dat hij niet eens benaderd was door de KNVB, maar daarin zat ik mis. Dan valt me dat mee van de KNVB.

Het gaat er gewoon om dat ik het zonde vind als dat soort talentvolle jongens bij voorbaat geen optie voor Oranje zijn, zeker als je de afgelopen jaren ziet dat we niet overlopen van opties. En dan vind ik dat je best wat meer moeite voor spelers mag doen, maar blijkbaar heb ik daarin een andere mening dan de rest van het forum.
 

Atreides

Well-known member
Ik ben het met Bati eens. Je mag je best wat meer verdiepen in andere culturen als dat loont en soms ook maar wat meer moeite doen.

Ik moest overigens nog wel even denken aan de tekst van scribent Pascollovic dat het 'lachwekkend' was dat Mazraoui in beeld zou zijn bij het Nederlands elftal zo na die sliding in Madrid.
 

SanMark.

Well-known member
Nee, maar met Mazraoui zat ik gewoon fout. Ik dacht me te herinneren dat hij niet eens benaderd was door de KNVB, maar daarin zat ik mis. Dan valt me dat mee van de KNVB.

Het gaat er gewoon om dat ik het zonde vind als dat soort talentvolle jongens bij voorbaat geen optie voor Oranje zijn, zeker als je de afgelopen jaren ziet dat we niet overlopen van opties. En dan vind ik dat je best wat meer moeite voor spelers mag doen, maar blijkbaar heb ik daarin een andere mening dan de rest van het forum.

Al die talentvolle jongens zijn allemaal opties voor Oranje want ze spelen allemaal in de jeugdselecties, dat alleen al moet een stuk waardering zijn , dat ze gezien worden als toekomstige internationals.

Er zal door de KNVB/trainers/coaches van die onder teams ongetwijfeld ook genoeg gepraat worden met die jongens, dus de aandacht en ook waardering is er al.

Het zou wat anders zijn als je alle zwarte en anders gekleurde jongeren links laat liggen in de jeugdselecties en als ze van meerwaarde kunnen zijn in het grote Oranje dat je dan op eens op de stoep staat.

Maar dat is hier dus steevast andersom.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ben het met SanMark eens, er spelen echt wel veel van die jongens in de jeugdteams. Dat er dan na hun 19e een lobby uit Marokko/Turkije komt is geen reden om die jongens dan maar een keer 2 minuten te laten meedoen tegen Andorra.
 
Bovenaan