vakx2.0
Banned
2x in de laatste 9 jaar noem ik nou niet echt een goede score....
3 keer in 4 jaar wel (ik reken 'm alvast mee dit jaar, JMD... alle vertrouwen).
2x in de laatste 9 jaar noem ik nou niet echt een goede score....
Het is me een eer en genoegen, mijnheer Swart
Betrams kreeg er 8 voor iets vergelijksbaar.
Wat een mooie docu was dat trouwens zeg!
Drie wedstrijden geschorst, waarvan ??n voorwaardelijk. Dat vind ik een milde straf voor een recidivist.
Recidivist? Sinds wanneer tellen kaarten uit andere competities mee voor de KNVB????
En die rode kaart die hij eerder - ook al tegen SC Heerenveen - pakte, was natuurlijk een lachertje met dat theater van Dumfries. Net zoals deze.
Om van die domme regel dat je bij in beroep gaan 'standaard' een extra wedstrijd aan je broek krijgt, nog maar te zwijgen.
Je kunt lullen, je kunt gelijk hebben... de uitslag staat toch al vast. De KNVB en de tuchtcommissie is te arrogant om een straf te verlagen of kwijt te schelden. PSV en Lozano zijn kansloos. En dat andere clubje lacht zich ondertussen ziek... die komen keer na keer weg bij overtredingen waar anderen rood voor krijgen. Jammer, je mag op z'n minst een eerlijke competitie verwachten. Geen 2-maten meterij.
“Als spelers en clubs moeten wij eisen van de arbitrage dat scheidsrechters in bepaalde situaties hetzelfde besluit nemen. Anders komt een eerlijk competitieverloop in gevaar.” PSV voelt zich gepiepeld ‘door een tweemansactie van Higler en assistent Polman’ en verder wees men erop dat de klap van Klaas-Jan Huntelaar jegens Bram van Polen, een vergelijkbare situatie een dag later tijdens PEC Zwolle - Ajax, alleen met een overtreding werd bestraft.
Een afwerende beweging van Reza Ghoochannejhad richting verdediger Nicolas Isimat-Mirin werd door Brands aangehaald. “Zie je, Isimat gaat niet liggen, maar blijft staan. Terwijl hij later ook bloed spuugt en daarna van het veld af moet door de scheidsrechter…”, fulmineerde de technisch manager.
Ze zijn knettergek bij de KNVB.
Eens! Zo'n Lozano wordt gewoon gematst met deze belachelijk lage straf.
Chucky voor jou.
You wish... Ook dan gaat twitter helemaal los dat 'Ajax altijd genaaid wordt'...Zouden Overmars en vd Sar hiermee naar de KNVB stappen, zou de Ajax-aanhang zich kapot schamen. Toch een verschil in beleving.