Het grote PSV nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies Max.

En hoe kun je nu zeggen dat dit geen rood is?

Gewoon een fikse klap achterwaarts. Niks geen onterechte kaart. Gewoon een domme actie van een goede speler en tevens dom ventje. Als je op zo'n jonge leeftijd al 8 keer rood pakt, dan zit er niets niet goed in de bovenkamer.

PSV kan beter met die knul in gesprek gaan ipv te gaan jammeren.

vakx2.0

Banned
ik vind een straf o.k. Slaande beweging mag niet. Maar wat 'n overtrokken reacties... er zit nogal verschil tussen 'slaan' en 'slaan'. Tussen een elleboog uitdelen, of je uit irritatie losrukken op een onhandige manier. Drie of vier duels voor zoiets is belachelijk. Zeker als je het afzet tegen al die onbestrafte overtredingen (op met name Lozano) de laatste weken. Er zit iets goed scheef met dit systeem. Niet te verkopen.

Over in gesprek gaan gesproken.. is er al met Blom gesproken? Als hij zo'n Huntelaar overtreding WEL waarneemt maar NIET bestraft, is er toch wel iets om over na te praten lijkt me.

SanMark.

Well-known member
Natrappen als je iemand niet eens raakt is meestal ook 3 of 4 wedstrijden over belachelijk gesproken.

SanMark.

Well-known member
Het is me een eer en genoegen, mijnheer Swart

Of ik het vaak over onterechte beslissingen heb van scheidsrechters. Als je fan bent van PAF moet je gewoon niet zeuren over de scheidsrechters want je hebt hem veel vaker mee dan tegen, en mocht je hem een keer tegen hebben moet je niet klagen maar het gewoon accepteren.

Batigoal

Well-known member
Hem recidivist noemen doet niets af aan zijn kwaliteiten, maar feit blijft dus wel dat er bij Lozano net als de door PSV'ers zo gehate Suarez een draadje los zit.

Overigens had Huntelaar van mij best rood mogen krijgen, maar you win some, you lose some. Zo was er ook een tijdje dat de advocaat van Feyenoord een aantal schorsingen naar beneden kreeg of zelfs kwijtgescholden, waar ze bij andere clubs door gingen. Dat soort dingen gebeuren.

JFK

Well-known member
Drie wedstrijden geschorst, waarvan ??n voorwaardelijk. Dat vind ik een milde straf voor een recidivist.

Abubakari

Well-known member
Ik heb de Roy Orbison docu van gister gezien, bij het lezen van de posts van vakx kreeg ik de Roy Orbison song 'crying' in mijn hoofd.
En dat komt niet door zijn avatar.

ElSimao

Active member
Recidivist? Sinds wanneer tellen kaarten uit andere competities mee voor de KNVB????

En die rode kaart die hij eerder - ook al tegen SC Heerenveen - pakte, was natuurlijk een lachertje met dat theater van Dumfries. Net zoals deze.
Om van die domme regel dat je bij in beroep gaan 'standaard' een extra wedstrijd aan je broek krijgt, nog maar te zwijgen.

Je kunt lullen, je kunt gelijk hebben... de uitslag staat toch al vast. De KNVB en de tuchtcommissie is te arrogant om een straf te verlagen of kwijt te schelden. PSV en Lozano zijn kansloos. En dat andere clubje lacht zich ondertussen ziek... die komen keer na keer weg bij overtredingen waar anderen rood voor krijgen. Jammer, je mag op z'n minst een eerlijke competitie verwachten. Geen 2-maten meterij.

“Als spelers en clubs moeten wij eisen van de arbitrage dat scheidsrechters in bepaalde situaties hetzelfde besluit nemen. Anders komt een eerlijk competitieverloop in gevaar.” PSV voelt zich gepiepeld ‘door een tweemansactie van Higler en assistent Polman’ en verder wees men erop dat de klap van Klaas-Jan Huntelaar jegens Bram van Polen, een vergelijkbare situatie een dag later tijdens PEC Zwolle - Ajax, alleen met een overtreding werd bestraft.

Een afwerende beweging van Reza Ghoochannejhad richting verdediger Nicolas Isimat-Mirin werd door Brands aangehaald. “Zie je, Isimat gaat niet liggen, maar blijft staan. Terwijl hij later ook bloed spuugt en daarna van het veld af moet door de scheidsrechter…”, fulmineerde de technisch manager.

Het is zo tekenend dat zowel de PSV-supporter als de PSV-official exact hetzelfde redeneren over de situatie. Beiden zijn (selectief) verontwaardigd over wat hun Lozano wel niet is overkomen, daarna het eeuwige wijzen naar de grote(re) rivaal en uiteindelijk het stampvoetend concluderen dat het niet eerlijk is allemaal. Men doet niet eens de moeite om de vergelijkingen met Calimero te ontwijken.

Terwijl het heel simpel is, scheidsrechters zijn mensen, dus kan het voorkomen dat spelers verschillend beoordeeld worden. Nu heeft PSV daar even pech mee, maar laten we niet doen alsof er geen situaties geweest zijn waarbij PSV bijv. wel een makkelijke penalty mee kreeg en Ajax niet. Wat hypocriet dat men juist nu hiermee komt. Zouden Overmars en vd Sar hiermee naar de KNVB stappen, zou de Ajax-aanhang zich kapot schamen. Toch een verschil in beleving.

JMD

Well-known member
Zouden Overmars en vd Sar hiermee naar de KNVB stappen, zou de Ajax-aanhang zich kapot schamen. Toch een verschil in beleving.
You wish... Ook dan gaat twitter helemaal los dat 'Ajax altijd genaaid wordt'...

Zit echt geen verschil in hoor... Het is maar net wat je wel of niet wilt zien/lezen. Wat dat betreft zijn we allemaal net Roda-supporters. :p

Overigens ben ik het wel met je eens vwb je reactie over Brands. Dat moet ie niet doen. 'You win some, you lose some'.

Laatst bewerkt:
Bovenaan