Het grote PSV nieuws topic

SanMark.

Well-known member
Je moet je kapot schamen om zulke reacties van Brands.

Waar is de grote Gebrands gebleven dat er nooit naar excuses gezocht mocht worden, en altijd naar je zelf moest kijken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, waar is Gerbrands? Altijd met het mondje klaar en nu doodstil.

De 8e, ja ACHTSTE, rode kaart alweer van Lozano uit zijn nog prille carri?re. Dom ventje.
 

vakx2.0

Banned



Dat fans uit Brabant zo reageren, ok, maar van een official van PSV zou je toch meer waardigheid mogen verwachten.


En hoe zit het met voetballers, zoals Huntelaar. Die voor de microfoon eventjes 'haarfijn' uitleggen waarom hijzelf geen kaart had moeten krijgen en Lozano wel. Is dat wel professioneel of ... collegiaal?

Huntelaar van Ajax, Verbeekvan Twente... iedereen heeft het hele seizoen al de mond vol van PSV. En nu een PSV 'official' zich omgekeerd eens uitlaat over een ander, zouden de rapen opeens gaar zijn.
 

gevegt

Well-known member
Brands heeft het alleen over het fluiten van de scheidsrechters en doet dat alleen om eventueel de opinie van de tuchtcommissie te be?nvloeden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja alsof die kutclub me wat kan schelen. Of moet ik nu heel schijnheilig gaan doen en zeggen dat ik heel erg ge?nteresseerd ben in PSV?
 

vakx2.0

Banned
Ja alsof die kutclub me wat kan schelen. Of moet ik nu heel schijnheilig gaan doen en zeggen dat ik heel erg ge?nteresseerd ben in PSV?

Je loopt ook altijd heel schijnheilig te zeggen dat je niet in mij ge?nteresseerd bent. Maar bent er als de 'kippen' bij als ik post.
Als je geen fok om 'die kutclub' geeft, mag je me toch eens uitleggen wat je in het topic "PSV Nieuws' uitspookt.
 

ElSimao

Active member
En hoe zit het met voetballers, zoals Huntelaar. Die voor de microfoon eventjes 'haarfijn' uitleggen waarom hijzelf geen kaart had moeten krijgen en Lozano wel. Is dat wel professioneel of ... collegiaal?

Typisch Huntelaar. Allemaal (gespeelde) verontwaardiging over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is. Dan is Huntelaar teveel een stoker om geen extra olie op het vuur te gooien. Niet echt professioneel. Wel grappig, maar het hoort niet. Net als die elleboog, voor hetzelfde geldt krijg je wel rood en is het klaar met de kampioenskansen.

Huntelaar van Ajax, Verbeekvan Twente... iedereen heeft het hele seizoen al de mond vol van PSV. En nu een PSV 'official' zich omgekeerd eens uitlaat over een ander, zouden de rapen opeens gaar zijn.

Het is niet zozeer dat Brands iets over Ajax zegt, het is dat wat hij zegt zo stereotype PSV is. Je speler krijgt rood, eentje van Ajax niet en meteen is het "hij komt er wel mee weg, het is niet eerlijk!".

Ik post normaal gesproken niet of nauwelijks in de PSV-sectie, maar dit was gewoon te mooi om te laten liggen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar het leidt allemaal weer af van het feit dat Lozano een recidivist is, die nu voor de achtste keer rood heeft gekregen. En ook deze was terecht. Aanpakken dat ventje.
 

Abubakari

Well-known member
En hoe zit het met voetballers, zoals Huntelaar. Die voor de microfoon eventjes 'haarfijn' uitleggen waarom hijzelf geen kaart had moeten krijgen en Lozano wel. Is dat wel professioneel of ... collegiaal?

Huntelaar van Ajax, Verbeekvan Twente... iedereen heeft het hele seizoen al de mond vol van PSV. En nu een PSV 'official' zich omgekeerd eens uitlaat over een ander, zouden de rapen opeens gaar zijn.

Daar kwam de PSV tijd van Huntelaar weer even naar boven, zonde, we dachten dat we hem dat afgeleerd hadden, maar soms heeft ie helaas toch nog wat PSV trekjes.

Verbeek en Huntelaar zeggen 1x iets over PSV en dan heeft iedereen gelijk "het hele seizoen al de mond vol van PSV"? :D

De rapen zijn niet gaar, het eierdopje was weer daar. Geeft niet, PSV clubcultuur.
 

Eef de Kip

Well-known member
Je loopt ook altijd heel schijnheilig te zeggen dat je niet in mij ge?nteresseerd bent. Maar bent er als de 'kippen' bij als ik post.
Als je geen fok om 'die kutclub' geeft, mag je me toch eens uitleggen wat je in het topic "PSV Nieuws' uitspookt.

Als je voor de zoveelste keer een weer een of andere kutpost plaatst en ik daar een enkele keer op reageer wil dat dus niet zeggen alsof die kutclub van je me ook maar ene moer interesseert. Kijk anders even hoe vaak ik nog op je reageer.
 
Bovenaan