Het grote PSV nieuws topic

stc

Well-known member
De rode kaart voor Lozano is gewoon terecht. Terechte schorsing trouwens voor deze gast. Hij dupeerde gewoon zijn maten, want met zijn elven hadden ze gewoon Heerenveen van de mat gespeeld. Zo'n domme rode kaart gaat PSV het kampioenschap kosten.
 

ElSimao

Active member
You wish... Ook dan gaat twitter helemaal los dat 'Ajax altijd genaaid wordt'...

Zit echt geen verschil in hoor... Het is maar net wat je wel of niet wilt zien/lezen. Wat dat betreft zijn we allemaal net Roda-supporters. :p


Overigens ben ik het wel met je eens vwb je reactie over Brands. Dat moet ie niet doen. 'You win some, you lose some'.

Als de club net verloren heeft en er zijn wat mensen die zeiken op de scheids..ach, dat gebeurt inderdaad overal. Maar dat bleren dat de "eerlijkheid van de competitie" in het gedrang is alleen maar omdat dat ventje rood krijgt en the Hunter niet. Nog even en het is allemaal 1 groot complot tegen PSV.

Bij het horen van zulke aanstellerij, ja dan denk ik aan Brabant. En overigens ook aan Limburg.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat fans los gaan dat heb je bij alle clubs. Echter verwacht ik dergelijke onzin niet van de clubbestuurders te horen.
 

JMD

Well-known member
Dat fans los gaan dat heb je bij alle clubs.
Precies. Dat is echt niet bij de ene club meer dan de ander. Hoe graag sommigen dat ook willen doen geloven. Idioten heb je ook bij beide lopen.

Echter verwacht ik dergelijke onzin niet van de clubbestuurders te horen.
Precies. En zoals SanMark al terecht aangaf, onder Gerbrands was dat juist een stuk minder geworden bij PSV. Blijkbaar was Toon een weekje weg ofzo. Mag toch hopen dat hij Brands er op heeft aangesproken.
 

SanMark.

Well-known member
onder Gerbrands was dat juist een stuk minder geworden bij PSV. Blijkbaar was Toon een weekje weg ofzo. Mag toch hopen dat hij Brands er op heeft aangesproken.

Na het laatste landskampioenschap is Gerbrands volgens mij ook niet meer in de media geweest. Ten tijde van het kampioenschap wist hij precies te vertellen wat er allemaal was gebeurd om kampioen te worden. Onder meer over de excuus mentaliteit die er was bij Psv en hoe 'hij' dat had aangepakt.

Nou dan heeft hij de laatste twee jaar zeker een sabbatical gehad.
 

JMD

Well-known member
Na het laatste landskampioenschap is Gerbrands volgens mij ook niet meer in de media geweest. Ten tijde van het kampioenschap wist hij precies te vertellen wat er allemaal was gebeurd om kampioen te worden. Onder meer over de excuus mentaliteit die er was bij Psv en hoe 'hij' dat had aangepakt.

Nou dan heeft hij de laatste twee jaar zeker een sabbatical gehad.
Druk bezig geweest met het schrijven van zijn boek denk ik...
 

vakx2.0

Banned
@sanmark @jmd : weer lekker bezig met het cre?ren van eigen waarheden?

Gerbrands is niet meer - en ook niet minder (!) - in de media geweest dan in andere jaren. Google maar even; meer dan genoeg results.

Overigens is hij van meet af aan een voorzitter die zichzelf niet in de schijnwerpers plaatst. Johan Derksen roemde hem daar afgelopen week nog om. Maar dat is natuurlijk iets heel anders dan valselijk suggeren dat hij ?al twee jaar zn nek intrekt?. En JMD, die er zoals gebruikelijk weer eens tot zn ellebogen inzit bij zn Ajax vriendjes, stond weer trappelend van ongeduld klaar om die onzin te onderschrijven.

Maar menneke toch...
 

SanMark.

Well-known member
@sanmark @jmd : weer lekker bezig met het cre?ren van eigen waarheden?

Gerbrands is niet meer - en ook niet minder (!) - in de media geweest dan in andere jaren. Google maar even; meer dan genoeg results.

Overigens is hij van meet af aan een voorzitter die zichzelf niet in de schijnwerpers plaatst. Johan Derksen roemde hem daar afgelopen week nog om. Maar dat is natuurlijk iets heel anders dan valselijk suggeren dat hij ‘al twee jaar zn nek intrekt’. En JMD, die er zoals gebruikelijk weer eens tot zn ellebogen inzit bij zn Ajax vriendjes, stond weer trappelend van ongeduld klaar om die onzin te onderschrijven.

Maar menneke toch...

Wel minder in de grote media waarschijnlijk want ik kom de laatste twee jaar geen enkel interview van hem tegen in een VI, AD of Telegraaf.

En ik heb het toendertijd gemeld dat ik het een zeer verfrissend gezicht vond bij PSV met on PSV uitspraken en dat de club zich eindelijk eens als een topclub presenteerde . Maar het is natuurlijk ook makkelijk zo praten als je kampioen word blijkt achteraf want Gebrands hoor je niet meer over het feit dat je nooit met excuses mag komen, maar naar je zelf moet kijken , en een Brands reageert ook als een VakkieX in de landelijke pers.

Nou dan ben je wel een zeer groot kuiken.
 

vakx2.0

Banned
Hoe vaak zie je grote interviews van collega-directeur Van der Sar in het AD?

Je bent weer eens ouderwets spijkers op laag water aan het zoeken. Aan de media-frequentie van Gerbrands is niks veranderd, als je de Google zoekresultaten mag geloven. En die geloof ik - totdat het tegendeel aannemelijk wordt gemaakt - net iets meer dan die ongefundeerde suggesties van jou.
 

SanMark.

Well-known member
Hoe vaak zie je grote interviews van collega-directeur Van der Sar in het AD?

Je bent weer eens ouderwets spijkers op laag water aan het zoeken. Aan de media-frequentie van Gerbrands is niks veranderd, als je de Google zoekresultaten mag geloven. En die geloof ik - totdat het tegendeel aannemelijk wordt gemaakt - net iets meer dan die ongefundeerde suggesties van jou.

Hee deze is uit 2015.

https://www.managementsite.nl/excuses-zinloos-want-hoef-meer-evalueren

Heeft hij zeker niet met Brands en de rest van de kuiken familie gesproken erover.
 

stc

Well-known member
Ome Toon komt vaak genoeg in de media. Zoals afgelopen week nog over de prijzen van de SCC kaarten van volgend seizoen.
 

vakx2.0

Banned
Van een paar dagen terug...

Maar goed, er gaat dus gebeuren wat ik al langer zei: de kampioensrace wordt weer spannend, en de titel van PSV is nog geen zekerheid. Jij juichte in december al, te vroeg, zoals zo vaak.

En ik blijf juichen, if you don't mind. :)
 

zwammy

Well-known member
Dat denk ik wel, ben het nog aan het uitzoeken maar zoveel gakpo's wonen er ook weer niet hier.
 
Bovenaan