Nee...Geef me hoop Jomanda nooit op 1 gestaan 🥲
Net zo lang als zijn blessure duurt?Veerman bijgetekend tm 2028.
Goh, verrassend, Schouten en Veerman voorlopig nog niet terug. Ze missen (aldus ED) Grunn thuis, maar hebben nog niet met de groep meegetraind, dus ook de CL-wedstrijd tegen Shakhtar en Utrecht uit zullen veel te vroeg komen. Daarna zal het dan zijn dat er met het oog op de winterstop geen risico wordt genomen (het is dan nog maar 2 weken...) en dus spelen ze in 2025 voor het eerst weer.
Lozano is wel weer fit, Obispo helaas ook...
Ook zonder de Jong moeten we gewoon winnen van Groningen.De Jong ook nog geblesseerd door een tik die hij tegen Girona kreeg. Ook Shakhtar komende dinsdag is twijfelachtig
Ook zonder de Jong moeten we gewoon winnen van Groningen.
Zonder Veerman en Schouten idem dito.
Klopt.En Shakhtar
Vervelend voor hem, maar geen basisspeler.En nu driouech weer geblesseerd…
Brand los!Je kan beter opgeven wie er allemaal fit zijn.
Gelukkig maar, ik wist niet dat hij vast zat..Brands los!
gevegt in de basis, samen met Eijkelkamp in de spits. Nood breekt wetten.Brand los!
Zonder René gesproken te hebben kan ik zeggen dat we er klaar voor zijn!gevegt in de basis, samen met Eijkelkamp in de spits. Nood breekt wetten.
En dit gaat maanden duren, zware enkelblessureEn nu driouech weer geblesseerd…
Je mag in de winterstop nieuwe spelers kopen.En dit gaat maanden duren, zware enkelblessure
Komen we toch weer krap in de flanken te zitten, want Lozano gaat in de winter weg, houden we alleen Lang over en de al maanden uit vorm zijnde Bakayoko