JMD
Well-known member
DankHij heeft gewoon gelijk
Als gevegt gelijk krijgt staan we in mei op het Stadhuisplein met de Schaal...Maar wat mij betreft heb jij gelijk!
DankHij heeft gewoon gelijk
Als gevegt gelijk krijgt staan we in mei op het Stadhuisplein met de Schaal...Maar wat mij betreft heb jij gelijk!
Is jouw vaste riedeltje nadat JMD vast stelt dat ze weer verslapten en punten lieten liggen tegen ADO, Roda, Excelsior etcetera.Maak je toch niet zo druk.
Kampioen worden we toch wel weer.
Met het verschil dat er wel degelijk verbetering in zit. Dat het altijd niet even scherp is weet ik ook wel.Is jouw vaste riedeltje nadat JMD vast stelt dat ze weer verslapten en punten lieten liggen tegen ADO, Roda, Excelsior etcetera.
Kortom: niks aan de hand en fijn zo door gaan. (Hooguit een beetje gechargeerd).
Geen kans.Er zit geen enkele verbetering in als ik de laatste wedstrijden voor de winterstop zie, 1-1 tegen Roda, 2-0 voorsprong verprutsen tegen PEC. Het is gewoon zo structureel dat ze t/m ronde 34 achter de feiten aan blijven hobbelen.
Tja dat is ook wel een losers-bet want natuurlijk wordt PSV kampioen alleen kan je er hier niet meer op zetten dan wat ? die je niks kosten.Geen kans.
Maak er maar een bookie van.
Tja dat is ook wel een losers-bet want natuurlijk wordt PSV kampioen alleen kan je er hier niet meer op zetten dan wat € die je niks kosten.
Er zit geen enkele verbetering in als ik de laatste wedstrijden voor de winterstop zie, 1-1 tegen Roda, 2-0 voorsprong verprutsen tegen PEC. Het is gewoon zo structureel dat ze t/m ronde 34 achter de feiten aan blijven hobbelen.
Geen kans.
Maak er maar een bookie van.
Precies. Ik snap niet waar gevegt die verbetering ziet.
Ik hoor net dat PSV een speler van NAC wil halen.