Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Volgens gevegt is er niks aan de hand en kunnen ze fijn zo door gaan. In dat geval staan ze in mei eerder met lege handen dan met een schaal.
 

Abubakari

Well-known member
Maak je toch niet zo druk.
Kampioen worden we toch wel weer.
Is jouw vaste riedeltje nadat JMD vast stelt dat ze weer verslapten en punten lieten liggen tegen ADO, Roda, Excelsior etcetera.
Kortom: niks aan de hand en fijn zo door gaan. (Hooguit een beetje gechargeerd).
 

gevegt

Well-known member
Is jouw vaste riedeltje nadat JMD vast stelt dat ze weer verslapten en punten lieten liggen tegen ADO, Roda, Excelsior etcetera.
Kortom: niks aan de hand en fijn zo door gaan. (Hooguit een beetje gechargeerd).
Met het verschil dat er wel degelijk verbetering in zit. Dat het altijd niet even scherp is weet ik ook wel.
Komt bij dat de rest ook nog meer dan zat punten gaat weggeven.
 

Abubakari

Well-known member
Er zit geen enkele verbetering in als ik de laatste wedstrijden voor de winterstop zie, 1-1 tegen Roda, 2-0 voorsprong verprutsen tegen PEC. Het is gewoon zo structureel dat ze t/m ronde 34 achter de feiten aan blijven hobbelen.
 

gevegt

Well-known member
Er zit geen enkele verbetering in als ik de laatste wedstrijden voor de winterstop zie, 1-1 tegen Roda, 2-0 voorsprong verprutsen tegen PEC. Het is gewoon zo structureel dat ze t/m ronde 34 achter de feiten aan blijven hobbelen.
Geen kans.
Maak er maar een bookie van.
 

gevegt

Well-known member
Tja dat is ook wel een losers-bet want natuurlijk wordt PSV kampioen alleen kan je er hier niet meer op zetten dan wat € die je niks kosten.

Inderdaad. De vraag is niet of, maar wanneer we dit seizoen kampioen worden. Dat hangt natuurlijk af hoever we in de CL komen. Ik schat dus dat het weer eens de laatste competitiedag wordt.
 

JMD

Well-known member
Er zit geen enkele verbetering in als ik de laatste wedstrijden voor de winterstop zie, 1-1 tegen Roda, 2-0 voorsprong verprutsen tegen PEC. Het is gewoon zo structureel dat ze t/m ronde 34 achter de feiten aan blijven hobbelen.

Precies. Ik snap niet waar gevegt die verbetering ziet.
 

zwammy

Well-known member
Nee wij worden kampioen met Mats Seuntjes

Bob Melis heet het menneke, word 14 maart, 16 en krijgt voor zijn verjaardag een contract van PSV. Valt helaas weinig tegen te beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan