Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Guardado er dus een paar weken uit. Dat is even balen, zeker met het programma dat er aan komt.
 

JMD

Well-known member
Nu wel weer ?

Vanmiddag las ik dat het wel mee viel.

Het viel in die zin mee dat het nu om 'weken' gaat, waar van het weekend voor 'maanden' gevreesd werd.
Persoonlijk denk ik (gezien de termijn) dat ze nu gokken op Atletico, dat is over 22 dagen.

Aan de andere kant had hij in september ook een blessure, waar over weken gesproken werd en toen stond ie ook snel weer op het veld. Maar dit is een spierblessure, en dat zijn gevaarlijke. Als je te vroeg begint en je spier helemaal scheurt is het direct einde seizoen.
 

SanMark.

Well-known member
Het viel in die zin mee dat het nu om 'weken' gaat, waar van het weekend voor 'maanden' gevreesd werd.
Persoonlijk denk ik (gezien de termijn) dat ze nu gokken op Atletico, dat is over 22 dagen.

Aan de andere kant had hij in september ook een blessure, waar over weken gesproken werd en toen stond ie ook snel weer op het veld. Maar dit is een spierblessure, en dat zijn gevaarlijke. Als je te vroeg begint en je spier helemaal scheurt is het direct einde seizoen.

Ik dacht dat Atletico al eerder was dan pas over 22 dagen.
 

JMD

Well-known member
Ik dacht dat Atletico al eerder was dan pas over 22 dagen.

Nee. De CL begint inderdaad over 2 weken weer, maar de ene week zijn 4 duels, en de week erna de andere 4 heenduels. PSV speelt in de 2e week pas. Niet ongunstig nu.
 

SanMark.

Well-known member
Nee. De CL begint inderdaad over 2 weken weer, maar de ene week zijn 4 duels, en de week erna de andere 4 heenduels. PSV speelt in de 2e week pas. Niet ongunstig nu.

Inderdaad dan ligt hij er wat langer uit dan dat ik in eerste instantie dacht. Dat is voor beide van ons goed nieuws.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan