Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Nee hoor. Volkomen nuchter. Maar goed, huil maar lekker verder mee met de rest.
Het is gewoon enorm kort door de bocht wat je zegt; uiteraard is de normale gang van zaken dat je op je een gegeven moment je ouders gaat begraven maar dan wel eentje tegelijk en niet voor je zelf een jaar of 40-50 bent (en uiteraard pas wanneer ze overleden zijn).

Dit is gewoon een heel normale gang van zaken zeker omdat je als club niet aan kwaliteitsvernietiging wil doen. Een speler zonder motivatie of die met z'n kop er niet bij is die kan ook niets toevoegen aan je team.
 

zwammy

Well-known member
Kun je niet alvast een paar versies neergooien hier zodat we tenminste alvast iets of iemand ongenuanceerd af kunnen branden?

Helemaal geen gek idee!
ik ben het roerend met je eens.

Die mannen uit Urk met die handtekening heeft er iig niets mee te maken, dat was al een paar uur eerder en je zag ze ook lachen.

Versie 1: Ze zijn de Thomas (kroeg stratum) uitgezet omdat ze daar ruzie hadden, Lestienne al een tik op zn bolleke had gehad. Dit zou komen omdat Propper en Zoet arrogant bezig waren en er daar een stel niet van gediend waren. (Voor de extra info, de Thomas is wel echt een hipster kutkroegje waar ik in mijn jonge jaren ook vaak ruzie heb gehad. Het is lastiger om geen ruzie te krijgen met popie jopies, en dat zijn voetballers.)

Versie 2: Lestienne was lastig tegen een vrouwke bezig en heeft toen butsen van haar broer gekregen.


Ik wacht nog even met een kant kiezen. Was er een ME'er aanwezig in het verhaal?

Ja, en die ME'er heeft nog de vriendin van Zoet met de wapenstok geslagen. Uiteraard wel op haar been zoals het hoort. Applaus voor de ME'er :duim:
 

ALenstra

Well-known member
Kom op zeg, elk weekend zijn er zat jonge gozers met iets teveel testosteron die zich te buiten gaan een uitgaansgeweld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan