Zo, lekker die vooroordelen
Ik hoef dus niet te kijken? Paar pintjes teveel kan ik nog wel begrijpen gezien zijn situatie. Zolang hij maar niet structureel zijn verdriet gaat verdrinken.
Gezien zijn situatie? Ik vind het prima dat hij drinkt maar om daar nou zijn situatie bij te halen vind ik zwaar overdreven. Zoals het verlies van zijn ouders wel heel erg overdreven wordt gekoesterd in de voetballerij. Ouders gaan nu eenmaal een keer dood. Dat hoort bij het leven maar bij een voetballer is het opeens een drama zonder weerga.
Hoewel ik je sarcasme normaal gesproken kan waarderen, sla je hier de plank toch wel heel erg mis.Gezien zijn situatie? Ik vind het prima dat hij drinkt maar om daar nou zijn situatie bij te halen vind ik zwaar overdreven. Zoals het verlies van zijn ouders wel heel erg overdreven wordt gekoesterd in de voetballerij. Ouders gaan nu eenmaal een keer dood. Dat hoort bij het leven maar bij een voetballer is het opeens een drama zonder weerga.
Het is triest voor hem zoals het voor iedereen triest is. Het gepamper van een profvoetballer gaat mij te ver zoals 2 maanden niet voetballen. Moet je in het bedrijfsleven mee aankomen. Daar wordt je na een week echt weer op je plek verwacht.
Hoewel ze zeldzaam zijn, is dat niet bij elke werkgever het geval.Het is triest voor hem zoals het voor iedereen triest is. Het gepamper van een profvoetballer gaat mij te ver zoals 2 maanden niet voetballen. Moet je in het bedrijfsleven mee aankomen. Daar wordt je na een week echt weer op je plek verwacht.
Inderdaad een beetje kromme redenatie van onze keizer.
Gezien zijn situatie? Ik vind het prima dat hij drinkt maar om daar nou zijn situatie bij te halen vind ik zwaar overdreven. Zoals het verlies van zijn ouders wel heel erg overdreven wordt gekoesterd in de voetballerij. Ouders gaan nu eenmaal een keer dood. Dat hoort bij het leven maar bij een voetballer is het opeens een drama zonder weerga.
Nee hoor. Volkomen nuchter. Maar goed, huil maar lekker verder mee met de rest.
Wie doet dat dan?Ach, verdriet kan ik wel inkomen en of je daar nu een week of 2 maand voor nodig hebt is per individu verschillend.
Een keer naar de fles grijpen is ook wel eens fijn, maar een beetje ruzie maken met je dronken kop op straat is dan weer een stapje te ver.
Dat valt dus ook niet goed te praten door 'de situatie'.
Hopelijk is het waar; goede teamspirit.