Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Zaterdagavond zal voor het eerst de nieuwe LED verlichting in het stadion branden.
Als dat maar goed gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mag ie nog wat langer de tribune warm houden, omdat ze Jozefzoon ook afgelopen week verlengt hebben.:duim:

Als Narsingh en Jozsefzoon je concurrenten zijn en je keurig op de tribune mag plaatsnemen, dan is het slecht met je gesteld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Scheen allemaal wel mee te vallen. Thuis tegen Excelsior ga je hem natuurlijk niet geforceerd opstellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zes weken heb ik nog nergens voorbij zien komen. Het zal wel eind deze maand begin volgende maand worden.
 

gevegt

Well-known member
Die zes weken heb ik nog nergens voorbij zien komen. Het zal wel eind deze maand begin volgende maand worden.
zo moeilijk is anders de optelsom niet.
Minimaal een week herstellen, dan een week of drie trainen en daarna een wedstrijd of twee bij jong PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij zou gisteren meedoen bij Jong PSV tegen de familie Janssen. Als PSV dan communiceert dat er geen sprake is van een nieuwe blessure of een extreme terugval, dan ga ik niet uit van zes weken maar twee of drie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oei, defensieve problemen bij PSV. Bruma is er waarschijnlijk niet bij in de CL. Verder moet Arias brommen en is Willems ook nog niet terug op het trainingsveld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan