Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Ik las vanochtend dat hij door Valencia niet is opgenomen in de Champions League selectie voor dit seizoen. Dat is even een lange neus naar PSV.
 

zwammy

Well-known member
Laatste alinea, had er al rekening mee gehouden. Vooruitziend is hij ook nog. Wat gaat PSV daar spijt van krijgen.
 

JMD

Well-known member
Fuck. Guardado enkele weken niet beschikbaar...

Lekker, met Heracles uit, Ajax uit, CSKA uit voor de boeg.
 

JMD

Well-known member
Hij mist dus drie topduels op rij? Slechte timing.

Tussendoor ook nog Cambuur thuis voor de beker en NEC thuis. In oktober nog Twente uit.

Precieze tijd dat hij uitgeschakeld is moet nog blijken, de zwelling moet eerst weg, maar gaat wel weken duren.
 

Eresd?g?

Banned
PSV mag blij zijn dat hij geblesseerd was. Daar heb je in de C.L. helemaal niks aan. Guardado is fijn voor Ajax. Scheelt toch wel zo'n jongen....
 

JMD

Well-known member
PSV mag blij zijn dat hij geblesseerd was. Daar heb je in de C.L. helemaal niks aan. Guardado is fijn voor Ajax. Scheelt toch wel zo'n jongen....

Eens. In de CL is het allemaal net even te hoog gegrepen voor hem. Voor de NL competitie wel gewoon excellent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt mij inderdaad geen verbetering. Als Maher fit is, dan kan je nog met Hendrix, Maher en Pr?pper spelen. Neemt niet weg dat je Guardado met al zijn ervaring er toch graag bij zou willen hebben. Dat hij de wedstrijden niet zo domineert als in de eredivisie maakt nog niet dat hij wordt weggeblazen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dan nog, mi heb je meer aan Maher dan Schaars. Nou wil ik die niet helemaal afserveren maar die viel me niet mee in zijn invalbeurt tegen MU.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan